Budoucnost LPG

Elektromobily, hybridy, alternativní paliva a vše kolem emisí nebo spotřeby paliva.
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

Za to jsou horší motory
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

Upravená ŘJ nemá problém na E 85(v zimě E 70) žádný problém. Favorit startoval kolem 70% na druhé otočení i v mrazu
Uživatelský avatar
Vody
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: stř 18 črc 19:56
Bydliště: Brno

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Vody »

E85 taky většina chce zastavět do starších motorů. Já například uvažuji to dát do motoru MB 2.0 100kw 16v
MB W202 C200 100KW
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

Tak dej. Maximálně odejde časem palivová pumpa. Jinak nic
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Dallen »

Palivový čerpadlo, ucpaný vstiřkovače (pokud nebudeš často měnit filtr), můžou se objevovat netěsnosti způsobené vyčištěním starého motoru kde těsnost už způsobuje kde jakej bordel.
Co určitě čekej je vyšší spotřeba.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

Nekecej =)) Kolik jsi na lihová paliva ujel? Já 200000km minimálně. Kromě spotřeby a palivového čerpadla to neposere nic. Možná dnešní sračkové euromoderní ošizené motory. Filtr jsem neměnil nikdy,vstřikovače také ne. Ani nic neteklo,ani se nerozpustilo
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Dallen »

Záleží motor od motoru, na použitých pryžích v palivovém okruhu a na náchylnost motoru na sníženou mazavost paliva.
Vstřikovačům to uškodit nemůže pokud je filtr v pohodě, ale jinak pokud si za 200tkm neměnil ani jednou palivový filtr tak proboha co si potom měnil? :D
Jinak o čerpadle slyším poprvé a nějak mi uniká proč by ho to mělo posrat.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

200000 na třech autech. Palivové čerpadlo na stejnosměrný proud je ponořeno v benzínu. Benzín je nevodivý. Etanol a voda je vodivá.Stejnosměrný proud ve vodivé kapalině to není ono.Proto mají flexfuel auta čerpadlo na střídavý proud.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Dallen »

Ze zvědavosti o jaké šlo auta a motorizace?
Mě to alfa bere taky bez problému, dokonce i lépe táhne, ale stejně motor už má něco najeto tak ho raději nebudu škádlit, je to moje jediné auto.
Kamarád má to samé a jezdí jen na čisté ečko a zatím bez problému kolem 15tisíc.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Krysa
Pan Řidič
Příspěvky: 459
Registrován: stř 15 úno 18:39

Re: Budoucnost LPG

Příspěvek od Krysa »

Škoda 105(přetryskovaná),Favorit 135 BMM,Fiat Punto MK2,50000+70000+60000km zatím. Favorit i čisté éčko. Tedy E 100,ne E 85.Akorát už byl značný problém ho nastartovat na čistý etanol =))
Odpovědět