Kolin-Znojmo v noci predpisove max 90 a dle radce razeni a 7,5l prumer.Normalni jizda do 110-120 a pred kopcem pridat a v kopcich ubirat-fakt pomaha a 6,5l a jeste o pul hodiny drive doma.
Vana píše:Jakub.K: od spálené nafty může vést cesta jak chce dlouhá, důležitý je výsledek a sice že se tlumič zahřívá. Pochopitelně na rovné cestě se bude zahřívat nepatrně, ale na rozbitější - například na D1 - kde kola rychle za sebou rytmicky propérovávají už může být ztráta kinetické energie v tlumičích i poznat. Samozřejmě že vliv odporu vzduchu na spotřebu při dálniční rychlosti je mnohem větší
Tímhle neřeším mizerné chování auta bez tlumičů, říkám jen a jen že tlumiče když tlumí tak pohlcují energii dodanou palivem a zpomalují auto.
Hněteš hovadiny, kdyby nebyly tlumiče, tak energii sežere kroutící se plechy auta, které se budou zahřívat?!! Tlumiče úplně jasně snižují spotřebu, protože udržují kola na vozovce, bez tlumičů bude docházet k prokluzům a ztrátám i ve spotřebě!!
Jedním z klíčů k prodloužení životnosti baterie je správná strategie nabíjení a vybíjení. Baterie elektromobilů nejlépe fungují, když jsou udržovány v optimálním rozsahu nabití, obvykle mezi 20 % a 80 % jejich kapacity. Udržování baterie v tomto rozmezí může výrazně snížit opotřebení a prodloužit její celkovou životnost.