řidičBOB píše: ↑úte 30 led 09:17
Tak já se přikláním k tomu, že raději bych pneu z kaučuku, než ze sojových bobů a stlačené tmy.
Ale já jsem dinosaurus.
Priznam se, ze vubec netusim nakolik jsou sojove boby prinos, zlo nebo ekologicka spasa, spis bych to tipoval na marketing zamereny na zakazniky co maj cash a nulove technicke znalosti. A osobne je mi burt z ceho mi gumy upecou, resim jen vykon, hlucnost, pohodli, zivotnost a cenu, v tomto poradi.
Kazdopadne mezi ev pneu a beznou pneu jsou nejen marketingove a prekvapive vcelku minimalni rozdily v pouzite smesi. Kdyz pominu tlumici materialy a nizsi hmotnost, tak je tam hlavne silnejsi prechod mezi bocnici a behounem (tusim rameno se tomu rika), coz ma celkem pozitivni vliv na to jak guma rychle reaguje pri zataceni a pak ta vrstva mezi behounem a kostrou, ktera se daleko lip vyrovnava s vysimi nm pri zrychleni.
A necucam si to z prstu. Po tom, co jsem na to byl upozornen (priznam, ze me to jinak samotnyho nenapadlo), jsem si to trochu sestudoval a nasledne mel moznost vyzkouset dve sady stejnejch zimaku a rozdily jsou dost znatelny. A paradoxne, takovej ev zimak muze bejt docela dobrou alternativou pro vykonejsi spalovaci auta. A vubec ne pro jeho efektivitu (stejne pochybuju, ze ta je v pripade shodneho modelu pneu lepsi), ale hlavne pro lepsi pocit z rizeni.
A naprosto chapu, ze tento server potrebuje podobne bulvarni clanky aby byla reklama a penize, ale mozna kdyby autori pridali na konec clanku male technicke okenko, tak by to i nekdo cetl do konce
