Další nesmysl od BMW, dojezd při plachtění kilo, 265 kilo váží a 4kila stojí
První svezení s tichým silákem: elektrický skútr BMW C-Evolution
Zdroj: http://auto.idnes.cz/elektricky-skutr-b ... otorky_fdv
technická: nevím jestli to má variátor (ztráty běžně 30%) nebo jenom řemen, i tak mi to přijde nesmyslný proč elektromotor nezabudovali přímo do kyvné části direkt na poháněnou osu
PetrL: dám ti příklad - vzorový elektromobil dojede po rovině rovnoměrnou rychlosti 300 km daleko. O kolik kilometrů víc ujede s využitím zázračné rekuperace ?
pavproch píše:nejenom dojezd... ale i rychlost nab(l)ití.... pokud nabíjení nebude srovnatelně časově nenáročné, jako asitak trvá nalít plnou (3-5 minut vč. zaplacení) tak budou i hypr-supr-čupr extra potentní baterky úplně na draka....
+ musí být i možnost dolití z kanistru, dyž mi dojede benzín někde v poli....
Jistě rychlost doplnění je a bude výhoda benzínu a nafty, ale po rozšířením rychlonabíječek se ten nepoměr částečně zmenší. Elektromobil má zase tu výhodu, že pokud mám možnost doma dobíjet tak na druhý den mám doplna natankováno. Jistě kapacita je taková jaké je.
Prostě vývoj v bateriich půjde kupředu. Masivní rozvoj lionek začal s příchodem mobilů a notebooků, cca. kolem roku 1990.
Ty ne, ale spasí ji spasitelé světa, jak jinak. Jejich největší koncentrace je toho času v Bruselu, Kalifornii a Norsku.
A jak tak koukám, jejich nové církve mají už i své věřící.
Plná nádrž je z 80℅ daň. Na elektriku to přijde brzy taky
Až na to přijde,tak každá domácnost bude mít solární stanici,kde bude nabíjet své elektrické auto..
Tak se zkus nejdriv podivat, kolik solarnich panelu vyzaduje bezna domacnost ("ostrovni domy"), a pak si predstav ze kazdy majitel automobilu bude mit doma dostatek solarnich panelu, aby tim uzivil svoje vysnene elektroauto
Nebo, kolik dalsich elektraren (treba uhelnych, jadernych,..) by muselo byt postaveno, aby alespon polovina populace mohla jezdit tak jako do ted, ale na elektrinu?
každý normálně smýšlejíci člověk chápe, že hybrid nebo e-auto není žádné ECO...s ohledem na fakt, jak tu elektřinu získalo. To je jenom taková hezká vábnička - je to e-Golf, tak je to ekologické. To, že na 100 km jeho jízdy spálila nějaká elektrána tunu hnědého uhlího ( a vyprodukovala tak x kilo NOx a SOx), to už nikomu žíly netrhá... A Bruseli (dle vzoru prdel) už vůbec ne.