Nechci se pouštět do při, ale příští rok přijde tak maximálně prd. Středně velký dealer má kvótu na Enyaq 4 ks ID.3 a 4 uspokojí maximálně do 30% poptávky...
A to mají v plánu ID.5, což bude sedan a ID.6.
Kreatifci od Folxvágenu-šáde by nejspíš měli změnit dodavatele halucinogenů, aby po názvech jako ÚD číslo X, Koďjákv a Eňákv vymysleli něco rozumnějšího, třeba Cocodaaq zní opravdu libozvučně a navíc souzní s šádózní firemní politikou.
V případě étronů se nabízí např. shID.
Akio Toyoda says converting entirely to EVs could cost hundreds of billions of dollars and make cars unaffordable for average people.
„Japan would run out of electricity in the summer if all cars were running on electric power. The infrastructure needed to support a fleet consisting entirely of EVs would cost Japan between ¥14 trillion and ¥37 trillion, the equivalent of $135 billion to $358 billion.“
„The current business model of the car industry is going to collapse, causing the loss of millions of jobs.“
„In a country such as Japan that gets most of its electricity from burning coal and natural gas, EVs don’t help the environment. The more EVs we build, the worse carbon dioxide gets.“
Fčera sem na přechodu pro chodce dostal přednost od nějakého elektrického (hybridního) Kundaj (sem to poznal podle RZ ELxxxxxx) a jaxem přešel, tak si dal odpich z místa, prohrabával (na suchém asfaltě) prvních ca 10-15 metrů, asi měl plně nabitou baterku.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
řidičBOB píše:Jako čekal bych to od různých lidí, ale od šéfa Toyoty asi ne
Toyoda je nadšenec do řízení a motorsportu, objevuje se i za volantem třeba na 24h Nurburgring. Jedině pod ním mohl vzniknout okrajový projekt typu Toyobaru a jedině pod ním se mohla Toyota vrátit do WRC a sbírat tituly. Takže mě nepřekvapuje že pseudoekologickou víru nevyznává.
řidičBOB píše:Jako čekal bych to od různých lidí, ale od šéfa Toyoty asi ne
Toyoda je nadšenec do řízení a motorsportu, objevuje se i za volantem třeba na 24h Nurburgring. Jedině pod ním mohl vzniknout okrajový projekt typu Toyobaru a jedině pod ním se mohla Toyota vrátit do WRC a sbírat tituly. Takže mě nepřekvapuje že pseudoekologickou víru nevyznává.
Jenže ten předpoklad, že elektrická síť bude pořád stejná a spalovací auta se den ze dne nahradí elektrickými a všechno zkolabuje, je taky strašná kravina. Pokud bude vyšší poptávka po elektřině, tak halt budou vznikat nové elektrárny vč. lokálních solárních apod.
Pseudotrh s elektřinou je ideologicky a politicky řízená komodita, navíc pomocí fantasmagorických parametrů. Stejně tak funguje vynucená elektromobilita. Takže spoléhat v těchto oblastech na trh je naprosto mylné.