něco málo postřehů o Tesla autech za poslední výlet na východ
Tesla na dálnici je téměř vždy nejpomalejší auto, které lze potkat - toto se mi v AT potvrdilo hned dvakrát (vždy v levém 80-100)
V HK jich jezdí poměrně hodně, a když se to tak vezme tak právě HK je podle mě ideální místo pro takové auto. nelze jet nikam daleko, všude kolem je moře a jet do Číny je trochu komplikované
podobne to s elektromobily vypada tady na Severu. teslu/i3/zoe/leef vidim kazdy den nekolikrat. vsechno obvykle pri rychlosti pomaleho behu vcetne dalnice, kde je predjizdeji i MHD busy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Kapacita baterií v elektroautech (dojezd) s vysokou rychlostí letí rapidně dolů. Pár dnů jsem jezdil s e-UP a ten měl omezovač na 130 km/h.
Nedivil bych se, kdyby Tesla říkala něco ve smyslu: jedeš moc rychle, uber, jinak nedojedeš.
PS: tesla je doma v USA a tam se na hodně málo místech na dálnicích jezdí více jak 110km/h.
Zbytek zemí spíše pokulhává na státem posvěcených podvodech s dotacemi a emisními povolenkami, to se pak dělá byznys když není potřeba vytvářet zisk. Nebýt toho, Tesle bych snad i fandil. Druhá věc je, proč vyrábějí třeba model se 700 koňma, když reálně baterka vystačí jen na městské a příměstské šolichání.