Stránka 917 z 1133

Re: Onboard videa

Napsal: ned 19 čer 22:41
od brnenska.odchytova
Taky už jste slyšeli názor, že anglický způsob jízdy vlevo je vlastně bezpečnější? Není! Máme důkaz. Řidič kamionu to vydržel sotva 20 vteřin… pak způsobil nehodu! To a ještě mnohem víc...

Re: Onboard videa

Napsal: stř 22 čer 18:24
od řidičBOB
Napadla mne porucha...ale to by to tam takhle blbě nepostavil a nechal to normálně rovně, čumákem k exitu...

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 09:03
od Truck Daškam

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 09:15
od mattonecz
No tak zas tak husty to nebylo

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 09:43
od Truck Daškam
No kdyby se nezačala rozjíždět, tak to byla jistota

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 15:21
od řidičBOB
Zajímavé, že řazení Octavie se ti nelíbí, ale o pár záběrů dříve se na dálnici řadíš jako dement taky.
Stejně tak komentuješ jízdu BUS pruhem, ale zákazem vjezdu klidně jezdíš a ještě se tím chlubíš.

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 16:22
od Truck Daškam
Vůbec nevím o jaký Octavii píšeš a ani nechápu, co se ti nezdá na mém řazení

No, ten v tom Mercedesu k tomu nemá jedinej logickej důvod - protože oba pruhy vedou na stejné místo, že

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 17:22
od řidičBOB
Tak se podívej na své video.
Měl - chtěl být asi o 2 minuty dřív doma.

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 18:43
od petr_riha
Truck Daškam píše: pát 24 čer 16:22 Vůbec nevím o jaký Octavii píšeš a ani nechápu
5:15 vs. 3:49

A ono teda mezi námi to tvoje předjíždění na konci, to je taky chuťovka... O kolik jsi jel rychleji než ten v tom pravém pruhu? O 1 nebo o 2 km/h?

Re: Onboard videa

Napsal: pát 24 čer 21:43
od Truck Daškam
5:15 vs 3:49
Já myslím, že zákon definuje zipování zcela jasně - střídavě a při souběžné jízdě.
Jakmile to není střídavě a je tam jedno vozidlo, nikdo nemá žádnou povinnost nikoho pouštět a celej zip ztroskotal. Je to prostě stejnej zip, jako na tý bundě.
To, že někdo objede řadící se auto - tududumtum, nikdo ho pouštět nemusí a nemá to se zipem v tu chvíli lautr nic společného. Narozdíl od mého řazení, kdy měl řidič vyslovenou povinnost mě pustit, tak jak říká §12 odst. 5

A pojem "před překážkou" apod je docela nekonkrétní - při 80km/h se budu řadit podstatně dříve než při 10km/h.
Když přijedu nadoraz k překážce, tam zastavím a nebo i donutím zastavit vozidla v levém pruhu - fakt nevidím přínos, absolutně pro nikoho

A doporučji se podívat pořádně - volný prostor před sebou využívám k tomu, abych nabral rychlost a ten za mnou se též mohl plynule rozjet současně se mnou a po vzniknutí prostoru se normálně střídavě řadím, jak káže zákon. Prostě tak, aby nemusel nikdo brzdit a znova se rozjíždět, z čehož právě vzniká kolona - viz každý den Jižní spojka u lanového mostu: brzda/plyn a most stojí

Předjíždění:
Předjel jsem celou kolonu aut, co jeli v pruhu pro pomalá vozidla. Takže jsem měl v půlce kopce začít brzdit a cpát se mezi ně - nebo jak?
Děkuji za odpověď