Ako som spominal tu povinnu skolu smyku, tak sa priznam, ze sam som ju uz parkrat absolvoval. Najma ak som aj menil auto,tak aby som vedel, ako sa chova a neskusal to len v noci na parkovisku nakupneho centra
Takyto nedotacavy smyk som uz raz dostal a to na zadokolke
na dialnici v cca. 140kmh . Ale pomohlo mi ako vzdy, stale ked sadam do auta, tak si predtym poviem, co robit v tom a tom pripade.
Hlavne, ked prsi a snezi. Lebo clovek to musi dostat do tzv. svalovej pamati a robit to intuitivne a nerozmyslat. A povedzme si pravdu, to by clovek musel nabehat stovky hodit na cvicisku, aby to dostal do krvi. Tak mu ostava len stale si opakovat teoriu. Mne to pomaha.
Dialnica bola mokra, ale zial v jednej zakrute za mostom bol nafukany poprasok snehu. Bolo to este v noci, takze vobec to nebolo vidiet, az ked clovek do toho vosiel. A uz som v zakrute siel von na zvodidla.
Ja mam este jeden zlepsovak a to, ze sa v kazdej zakrute snazim ist vnutornym apexom . Siel som v lavom pruhu ,ale popri stredovej ciare a ked som chytil nedotacavy smyk, mal som dost casu, ako som sa klzal od stredovej ciary na vonkajsiu k zvodidlam. Nastastie som neprestrelil odtrhovu rychlost velmi a bol som schopny vratit auto do zatacania len pustenim plynu a drzanim volantu v polomere zakruty, ako som uz tocil a ako sa uz blizilo k zvodidlu. Musim povedat ,ze mi to tiez dalo zabrat nestocit volant viac do zakruty, kedze podvedome clovek vidi,ze auto netoci,tak chce stocit volant viac.
Mne sa to zdalo ako sekunda, ale siel som s kamosom a ten povedal,ze sme sa klzali tak 3 sekundy
a uz si myslel, ze to nedam.