Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1388
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Onboard videa

Příspěvek od Předseda »

ctrl_j píše:V zasade bych souhlasil s tim co tu jiz bylo psano:
• vsechny triproudovky premalovat tak, ze nebudou existovat zadne pruhy pro pomala vozidla, ale regulerni tripruhove provedeni,
• tam kde triproudy konci premalovat tak, ze bude vzdycky koncit levy-nejrychlejsi pruh a prostredni a pravy zustanou prubeznymi (ano, vim, ne vsude to tak lehce jde).
+1

daškam: Tvoje videa jsou víceméně dobrá a v pohodě, ale pak tady rozbalíš svůj myšlenkový pochod, že stoupací pruh je fajn a vlastně je ok jezdit prostředím pruhem kamionem. A to už si zase říkám: nj kamioňák se projevil #-o
Jezdím po dálnici každý den. A každy den se setkávám s tím stoupacím pruhem. Sám ho i využívám, protože prostě nepojedu uprostřed, když mám v pravo volný pruh. Zpět k věci - kamiony jej využívají pravidelně. Ten co chce předjíždět, začne předjíždět prostředním. Za ta léta se mi nestalo, že by tam nějaký kamion jel 50 a byla za nim kolona. Stejně tak, že by se nemohl dostat z končícího stoupacího pruhu zpátky.. I když to někdy bylo těsné, tak během 20m jízdy odstavným se tam dostal. Opravdu nic extra.

Obhajoba stoupacího pruhu mi fakt hlava nebere. Opravdu nevím, co je super na tom, že jsou tam fyzicky pruhy tři, ale všichni retardi jedou uprostřed. Pak se stává přesně to (co strašně přispívá bezpečnosti provozu), že jedu 160 v pravým. Uprostřed tydýt v dodávce 110, já musím přejet přes všechny pruhu do levého a tam frčí týpek 180.. Takže já buď taky přidám na 180 abych ho nezpomalil nebo šlápnu na brzdu a zpomalím na trotlovských 110 abych pak zase mohl zrychlit na 160 a zařadit se do pravého (stoupacího) pruhu. Tak tomu říkám besip =))
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2048
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Truck Daškam píše:
No, zrovna u kamčáku by mě zajímalo, jak může jet legálně mimo ten pruh...
Sám jsi správně napsal, že ta minimální rychlost je pod 80 - prázdnej nebo pokud má 700hp jede nad 80 (i 90) bez problému. Ale rozpohybovat to znova (když člověk musí ubrat) už je horší - někdy i nereálné
To jede. Ale ne legálně.
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1046
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Onboard videa

Příspěvek od aikoN »

Předseda píše:Pak se stává přesně to (co strašně přispívá bezpečnosti provozu), že jedu 160 v pravým. Uprostřed tydýt v dodávce 110, já musím přejet přes všechny pruhu do levého a tam frčí týpek 180.. Takže já buď taky přidám na 180 abych ho nezpomalil nebo šlápnu na brzdu a zpomalím na trotlovských 110 abych pak zase mohl zrychlit na 160 a zařadit se do pravého (stoupacího) pruhu. Tak tomu říkám besip =))
Nejjednodušší řešení je, zůstat v tom stoupacím a předjet ho v něm. Tím vše odpadá a besipu je učiněno zadost. I kdyby tam místo stoupacího byl plnohodnotný pruh, tak tydýt pojede furt 110 uprostřed. Tam se nic nemění.
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2302
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Předseda: Díky.
Zrovna po D5 nejezdím úplně málo.. U Berouna je cementárna, jezdí tam docela často silocisterny kde jsou na hraně povolené hmotnosti (někdo možná i za, nevím jestli to jde přeložit fyzicky), takže potkat tam fakt pomalu jedoucí auto není vůbec žádný problém.
Pravdou je, že dneska 500hp a více má kde kdo, před deseti-dvaceti lety nebyla vyjímka motorizace pod 400hp.
No, sám když v Berouně naložím a jedu na Prahu - tak se vleču

Já taky jezdím víceméně furt tím stoupacím - ale když vidím že 200m přede mnou jede 50, tak se vážně nevracím a s klidným svědomím zůstanu "uprostřed" - stejně tak to udělá ten s tou soupravou za mnou, Což by právě celé byl za normální situace přestupek - oba bychom se měli vrátit a následně řešit změnu pruhu a předjíždění

Ano, na konci nebývá problém se vrátit - většinou. Ale je to na hraně (někdy i za) a hlavně díky tomu, že jsou řidiči na to trénovaní a vědí, "že jim to tam ten kamionák pošle, protože je velkej" - což ale neznamená, že je to tak správně. A i někteří řidiči kamionů (hlavně PL a RO) se neštítí kvůli rozdílu 2km/h tam někoho zavřít a donutit ho ze 70 ještě ubrat

GeneHawkins Právě že v případě stoupacího pruhu to je zcela legální (to je jeho funkce).
Jestli narážíš na část odstavce, která říká že v případě rozdílných rychlostí... Tak to je dost širokej pojem, kterej je dost nepostihnutelnej a osobně taky nevím, co si za tím autor představuje.

A jak píše aikoN - pokud by se to přemalovalo, tak by tydýt v dodávce jel furt uprostřed. To platí, i když jede pod 80 a jeho uhnutí si musím vyžádat pomocí fotonů
Chápeš to?
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2048
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Onboard videa

Příspěvek od GeneHawkins »

Truck Daškam píše:GeneHawkins Právě že v případě stoupacího pruhu to je zcela legální (to je jeho funkce).
Jestli narážíš na část odstavce, která říká že v případě rozdílných rychlostí... Tak to je dost širokej pojem, kterej je dost nepostihnutelnej a osobně taky nevím, co si za tím autor představuje.
Nějak se ti to plete. Já jsem psal, že kamion v podstatě nemůže jet legálně mimo stoupací pruh, nikoli že by v něm nemohl předjíždět.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2302
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Nerozumím - proč by nemohl jet mimo stoupací pruh?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27058
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

hele kamioňáku - tys vyhrál CE v čipsech a profesák u Bédi v Mountfieldu?? Tohle fakt jezdí po našich silnicích??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27058
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

BTW: lopaty mají v píči nějaké jízdní pruhy!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2302
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Píše někdo kdo nezná fyzikální zákony myslí si, že ten klakson je slyšet... Fakt?
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27058
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Co to má společného se znalostí fyzikálních zákonů?? Vzpamatuj se, ty Einsteine.
BTW: rozhodně mám asi o fyzice lepší přehled (minimálně pár zkoušek z ní), než řidič Tatry s pískem ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět