Akcelerace - video blog

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od řidičBOB »

1) Proč proboha "díesdží" ??
2) R1 již neexistuje - dnes je to D0
3) ten motor není až tak hlučný - ten motor duní - zejména v nízkých otáčkách. Krom toho - kombinace 190k TDI a DSG je opravdu tragiká - snad nejhorší kombinace posledních několika let
4) offroad test je hodně tragický ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
stealth01
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: ned 17 dub 20:50

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od stealth01 »

řidičBOB píše:1) Proč proboha "díesdží" ??
2) R1 již neexistuje - dnes je to D0
3) ten motor není až tak hlučný - ten motor duní - zejména v nízkých otáčkách. Krom toho - kombinace 190k TDI a DSG je opravdu tragiká - snad nejhorší kombinace posledních několika let
4) offroad test je hodně tragický ;-)
1) přiděleno, nikdo se neptá, co chceš testovat
2) puntičkáři
3) naprostý souhlas
4) nemyslím, ten kopec jsem totiž nakonec vyjel :) já ti rozumím, ale přechodové úhly, brodivost nebo nájezdové úhly je u tohoto typu auta docela nesmysl testovat. To auto se nepodívá se svými majiteli jinde, než na zabahněnou cestu k chalupě. Kromě toho, nemám moc off road znalosti...

Jinak díky za připomínky ;)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od řidičBOB »

Ad 1) myslel jsem výslovnost ;-) Díesdží jsem opravdu slyšel poprvé. V CZ je spíš zažité a správně spelované jako déesgé.
Jinak mám pocit, že tenhle motor lze pouze s DSG.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od EL_XEL »

JJ, navíc je to z Doppelkupplungschaltgetriebe (chybějící písmenka si případně domyslete), takže anglická výslovnost je zbytečná.

Ale ber to spíš jenom jako takové rýpání, mně se tvoje testy líbí.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od řidičBOB »

A ještě jedna technická: Ateca není první SUV od Seatu - to byla Altea Freetrack ;-)
Pokud tedy připustíme, že tohle je kategorie SUV.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od Sajmik »

EL_XEL píše:JJ, navíc je to z Doppelkupplungschaltgetriebe (chybějící písmenka si případně domyslete), takže anglická výslovnost je zbytečná.

Ale ber to spíš jenom jako takové rýpání, mně se tvoje testy líbí.
"schalt" mi tam nějak bylo do očí, tak jsem pogooglil a vypadá to že si spojil slovo direkschaltgetriebe (DSG) a porschedoppelkupplungsgetriebe (PDK) :D

jinak pardon za OT
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od EL_XEL »

IMHO to změnili na Direkt až později, ale kdo ví, třeba si to jenom blbě pamatuju.
budik
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od budik »

Doppelkupplungsgetriebe je německý termín označující dvouspojkovou převodovku.
Direktschaltgetriebe (DSG) je obchodní označení dvouspojkové převodovky od VW.
Sajmik
Řidič začátečník
Příspěvky: 137
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od Sajmik »

EL_XEL píše:IMHO to změnili na Direkt až později, ale kdo ví, třeba si to jenom blbě pamatuju.
To je dost možný.
stealth01
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: ned 17 dub 20:50

Re: Akcelerace - video blog

Příspěvek od stealth01 »

Krásný sváteční den všem,

mám tu čest vám představit zcela určitě nejlepší auto, které jsem kdy řídil. Supersport z dílny věhlasné značky s obrovskou sportovní tradicí.
Atmosferický desetiválec, k tomu 18 hodin času, beze spánku a s velkým množstvím kofeinu v žilách. Natočeno na devět kamer, z nichž jedna byla určena pouze ke speciálnímu snímaní zvuku, který je bez praskání větru apod.
Doslova měsíce příprav na jeden jediný den. Pršelo, bylo kluzko a mokro. Přesto jsem R8 v pořádku vrátil a už za půl hodiny doma tvrdě usnul s pocitem, že jsem něco udělal pro mou oblíbenou značku a mé věrné diváky. :)



Chtěl bych vám popřát nádherné vánoční svátky, jiskřiček v očích dětí a pohody v očích dospělých.
Odpovědět