Zatim jsme se tu o to jen otirali, je na case pridat neco zajimaveho z dilny Best Motoring Neberu to uplne vazne, nebot at srovnavaji cokoli s cimkoli, neobjevi mezi tim zasadni rozdil, ale i tak se v tom da najit leccos zajimaveho.
Pridavam jedno, na ktere jsme zrovna narazil - srovnani Nissanu GT-R 2011 s Porsche 911 Turbo S, Audi R8 V10, Mercedesem SLS AMG a Ferrari F430. Vysledek jiste dokazete odhadnout , zajimave ovsem je, jak jej docilili. No vsak uvidite sami
Nezda se Ti podivne predjeti 911 od GT-R na brzdach po vnejsku v momente, kdy 911 byla o auto vpredu a to za situace, kdy brzdne schopnosti jsou jednou z mala nespornych prednosti koncepce 911? To je ukazka toho jak kdo ridi, ne jake je to ci ono auto. Tak je to ostatne vzdy, ale tady malokdy zvitezi neco nejaponskeho a hlavne to co jsem psal - i auta odlisna tak moc, ze by se po par kolech sotva videla, dojizdeji prakticky spolu Proste docilili obvykleho vysledku, jen mohli to predjeti udelat jinde a jinak...
Ale beru to jako show, muzete pridat dalsi zajimave kousky
Je to v prvom rade show...
Staci si pozriet niektory akcny film a clovek nechape ako moze niekto uspesne prenasledovat (narazat) sportove auto napriklad v dodavke
ExFun: A nebo je řízené nejhorším řidičem Ale jo, holt čtyřkolka pod plynem nic moc záludného neudělá.
Kdysi jsem si pouštěl tenhle díl, je tam M3 a M5
Ale je to fakt komedie, už ty komentáře...
3:34 Ooops, měl jsem vypnout ESP
3:50 Pojedu dvě kola se zapnutým DSC
5:31 Měl jsem zapnuté DSC, teď ho vypnu
Pak tam jeden pořád žbrblá o hmotnosti M5...
Nakonec nedojedou až tak spolu, ale pořád kousek za sebou. A že by Legacy mělo nějakou šanci držet se M3 a M5 byla pomalejší než Accord... Věrohodné to rozhodně není.