Stránka 38 z 44

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 12:48
od Bond007
jarka píše:Tak hlavní faktor, který do toho v tomto případě promlouvá je řidič - je to profík co jezdí závody, tak bude asi malinko jinde než hobíci :) (je to vidět i na tý krizovce, vlastně ho to skoro nespomalilo :) ). Každopádně je to srovnání strašně zajímavý, když člověk vidí co dokáže dobře řízený slaboučký auto na ringu.
Nechci delat chytryho B-) :))
Ale pride mi, ze dobre odridit slabsi auto je mnohem jednodussi, nez totez s necim mnohem vykonnejsim... vzhledme k tomu, ze to moc nejede, clovek ma spoustu casu si rozmyslet kazdej dalsi krok, brzdeni, trefovani apexu atd... ale s nekolika sty konma pod zadkem se vsechno zrychluje, brzdeni musi byt ostrejsi, davkovani plynu citlivejsi atd...

btw kde je tam nejaka krizovka?

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 17:02
od M.Z.
S tím bych souhlasil. Se slabším autem si lépe nachystáš zatáčku, než když do ní přiletíš na velkých brzdách, kára se ještě vrtí a už musíš točit a pak je tady samozřejmě boj s váhou.
Všechno má nějaké svoje háčky.

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 20:24
od 911T
Bond007 píše:
jarka píše:Tak hlavní faktor, který do toho v tomto případě promlouvá je řidič - je to profík co jezdí závody, tak bude asi malinko jinde než hobíci :) (je to vidět i na tý krizovce, vlastně ho to skoro nespomalilo :) ). Každopádně je to srovnání strašně zajímavý, když člověk vidí co dokáže dobře řízený slaboučký auto na ringu.
Nechci delat chytryho B-) :))
Ale pride mi, ze dobre odridit slabsi auto je mnohem jednodussi, nez totez s necim mnohem vykonnejsim... vzhledme k tomu, ze to moc nejede, clovek ma spoustu casu si rozmyslet kazdej dalsi krok, brzdeni, trefovani apexu atd... ale s nekolika sty konma pod zadkem se vsechno zrychluje, brzdeni musi byt ostrejsi, davkovani plynu citlivejsi atd...

btw kde je tam nejaka krizovka?
Podpisujem. Tym nechcem znizovat jeho skill ale jazdit trvale na limite s takym autom nie je az take umenie. Ono to vidno aj na kazdom amaterskom podujati. Slabe auta dosahuju obecne vzdy lepsie vysledky ako tie naozaj rychle. A dokazuju to aj dosahovane casy. V nizsich triedach sa jazdci biju o desatinky, lebo su vsetci podobne dobri. Vo vyssich su to ale sekundy. Tam uz sa oddeluje zrno od pliev.
Ten co zvlada podobnu jazdu na 400-500k aute to dokaze skoro na vsetkom. Naopak to ale nefunguje.

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 22:39
od jarka
mmira: no ty pi.o, to je prostě pecka.

ad. ostatní: ale to je mi tak nějak jasný, jen jsem napsal že má závodní zkušenosti s GT3 autem a jeho skills jsou prostě jinde než u hobíků. Když to umí se závodní GT3 na slicku, tak v sériovce má pak času, že si v jejím závodním tempu může číst noviny :) .
M.Z. píše:S tím bych souhlasil. Se slabším autem si lépe nachystáš zatáčku, než když do ní přiletíš na velkých brzdách, kára se ještě vrtí a už musíš točit a pak je tady samozřejmě boj s váhou.
Všechno má nějaké svoje háčky.
Jo tohle je další level po slabý rwd, to bych jednou fakt rád, zatím si ale vystačím s babčou a můžu házet machry na špatně řízený silný káry :D .

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 23:11
od mmira
myslim, ze te muze tesit, ze drtiva vetsina silnych kar je spatne rizenych

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: pát 31 srp 23:29
od jarka
Mě spíš těší to, že po slabý rwd na mě třeba bude čekat další výzva. Ale to video je skvělý a rychlosti v zatáčkách naprosto kulervoucí.

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: sob 11 kvě 19:12
od Vrooom
Fiiha, to je hodne slusny. Takova "plecka" se 170 konema a 8:17. Pekny. Respekt ridici. ^:)^


Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: sob 11 kvě 19:57
od mmira
Tohle bych pleckou rozhodně nenazval

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: sob 11 kvě 21:00
od Lachende Bestien
170 pferdů je na menší předokolku optimální hodnota; řidič pežó předvedl slušně akční jízdu - s předním náhonem se prasí celkem ez pz. Auto bych od něj ale asi kupovat nechtěl. =;

Re: Video a Nordschleife, the best of

Napsal: sob 11 kvě 21:44
od Zajda
Já bych to koupil hned, jelikož tam musí všechno důležité fungovat aby s tím takto mohl jet. Žádné zatuhlé brzdy s nerovnoměrným účinkem, vůle v podvozku, řízení apod. Narozdíl od leštěnky z muzea nebo ještě hůř 99% bazarových aut stejného věku.