Jako kde na videu vidíte, že při podřazení nesrovnává otáčky? Mě naopka přijde, že když podřazuje, tak má tu pravou nohu vykroucenou trochu jinak, než když jen přidává plyn... Jestli je ta jeho GT3 bez asistentů, tak to srovnání otáček je vůbec na mokru při takovýhle limitní jizdě s rwd dost zásadní, minimálně by ho to zpomalovalo (což z videa není vidět

) nebo by ho to někde poslalo do těch kuva drahých svodidel (a to tam taky není

). Víte někdo jestli tyto závodní GT3 mají nějaké asistenty (automatický meziplyny, traction control, ...)? Vím, že ve speedu byl test závodní Z4M GT3 a tam psali, že ta má několika stupňovou závodní kontrolu trakce a právě že na okruhu jako je ring to závodní piloti u takhle silných aut hodně ceněj.
Jinak je to super pohled, sedět vedle něj při takovýmhle tempu a v těchto podmínkách, by asi bylo nezapomenutelný.