Video a Nordschleife, the best of

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od Bond007 »

jarka píše:Tak hlavní faktor, který do toho v tomto případě promlouvá je řidič - je to profík co jezdí závody, tak bude asi malinko jinde než hobíci :) (je to vidět i na tý krizovce, vlastně ho to skoro nespomalilo :) ). Každopádně je to srovnání strašně zajímavý, když člověk vidí co dokáže dobře řízený slaboučký auto na ringu.
Nechci delat chytryho B-) :))
Ale pride mi, ze dobre odridit slabsi auto je mnohem jednodussi, nez totez s necim mnohem vykonnejsim... vzhledme k tomu, ze to moc nejede, clovek ma spoustu casu si rozmyslet kazdej dalsi krok, brzdeni, trefovani apexu atd... ale s nekolika sty konma pod zadkem se vsechno zrychluje, brzdeni musi byt ostrejsi, davkovani plynu citlivejsi atd...

btw kde je tam nejaka krizovka?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od M.Z. »

S tím bych souhlasil. Se slabším autem si lépe nachystáš zatáčku, než když do ní přiletíš na velkých brzdách, kára se ještě vrtí a už musíš točit a pak je tady samozřejmě boj s váhou.
Všechno má nějaké svoje háčky.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od 911T »

Bond007 píše:
jarka píše:Tak hlavní faktor, který do toho v tomto případě promlouvá je řidič - je to profík co jezdí závody, tak bude asi malinko jinde než hobíci :) (je to vidět i na tý krizovce, vlastně ho to skoro nespomalilo :) ). Každopádně je to srovnání strašně zajímavý, když člověk vidí co dokáže dobře řízený slaboučký auto na ringu.
Nechci delat chytryho B-) :))
Ale pride mi, ze dobre odridit slabsi auto je mnohem jednodussi, nez totez s necim mnohem vykonnejsim... vzhledme k tomu, ze to moc nejede, clovek ma spoustu casu si rozmyslet kazdej dalsi krok, brzdeni, trefovani apexu atd... ale s nekolika sty konma pod zadkem se vsechno zrychluje, brzdeni musi byt ostrejsi, davkovani plynu citlivejsi atd...

btw kde je tam nejaka krizovka?
Podpisujem. Tym nechcem znizovat jeho skill ale jazdit trvale na limite s takym autom nie je az take umenie. Ono to vidno aj na kazdom amaterskom podujati. Slabe auta dosahuju obecne vzdy lepsie vysledky ako tie naozaj rychle. A dokazuju to aj dosahovane casy. V nizsich triedach sa jazdci biju o desatinky, lebo su vsetci podobne dobri. Vo vyssich su to ale sekundy. Tam uz sa oddeluje zrno od pliev.
Ten co zvlada podobnu jazdu na 400-500k aute to dokaze skoro na vsetkom. Naopak to ale nefunguje.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od jarka »

mmira: no ty pi.o, to je prostě pecka.

ad. ostatní: ale to je mi tak nějak jasný, jen jsem napsal že má závodní zkušenosti s GT3 autem a jeho skills jsou prostě jinde než u hobíků. Když to umí se závodní GT3 na slicku, tak v sériovce má pak času, že si v jejím závodním tempu může číst noviny :) .
M.Z. píše:S tím bych souhlasil. Se slabším autem si lépe nachystáš zatáčku, než když do ní přiletíš na velkých brzdách, kára se ještě vrtí a už musíš točit a pak je tady samozřejmě boj s váhou.
Všechno má nějaké svoje háčky.
Jo tohle je další level po slabý rwd, to bych jednou fakt rád, zatím si ale vystačím s babčou a můžu házet machry na špatně řízený silný káry :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od mmira »

myslim, ze te muze tesit, ze drtiva vetsina silnych kar je spatne rizenych
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od jarka »

Mě spíš těší to, že po slabý rwd na mě třeba bude čekat další výzva. Ale to video je skvělý a rychlosti v zatáčkách naprosto kulervoucí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2533
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od Vrooom »

Fiiha, to je hodne slusny. Takova "plecka" se 170 konema a 8:17. Pekny. Respekt ridici. ^:)^

Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od mmira »

Tohle bych pleckou rozhodně nenazval
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od Lachende Bestien »

170 pferdů je na menší předokolku optimální hodnota; řidič pežó předvedl slušně akční jízdu - s předním náhonem se prasí celkem ez pz. Auto bych od něj ale asi kupovat nechtěl. =;
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1867
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Video a Nordschleife, the best of

Příspěvek od Zajda »

Já bych to koupil hned, jelikož tam musí všechno důležité fungovat aby s tím takto mohl jet. Žádné zatuhlé brzdy s nerovnoměrným účinkem, vůle v podvozku, řízení apod. Narozdíl od leštěnky z muzea nebo ještě hůř 99% bazarových aut stejného věku.
《》
Odpovědět