By me zajimalo co ma levnejsi provoz zda hodne upravena M3 nebo seriovy GT3 od porsche s kterym proste clovek zajede do servisu kdyz potrebuje. Kdezto buh vi jak se ta M3 servisuje?! Ale 1380 kg je slusny na docela velke auto s V8.
Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
el_xel: nevidím sebemenší důvod proč bych měl jet na track day na Nordschleife. Vždyť jsem to psal.. musel bych na něm najezdit x koleček. Když jsem byl na lyžích v Kitzbuhelu, tak jsem se taky necpal borcům na černou FISku, jen abych mohl říkat, že jsem jí (nějak) sjel..
Radši jedu červenou, kde se můžu hezky položit do oblouku. Tedy radši zajedu do Mostu, kde stačí 1/2 s koučem a trať si člověk zapamatuje. A na rozdíl od smyčky jsou tam solidní bezpečnostní zony.
vroom: fajn video. Jsem nevěděl, že e92 mohla mít karbon střechu od výroby. Mysel jsem, že tohle bylo volitelné jen pro M6.
Radši jedu červenou, kde se můžu hezky položit do oblouku. Tedy radši zajedu do Mostu, kde stačí 1/2 s koučem a trať si člověk zapamatuje. A na rozdíl od smyčky jsou tam solidní bezpečnostní zony.
vroom: fajn video. Jsem nevěděl, že e92 mohla mít karbon střechu od výroby. Mysel jsem, že tohle bylo volitelné jen pro M6.
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tak pokud to nemá střešní okno tak to tam bylo standardně. E90 M3 je imho nejhezčí bmw sedan ever, to je dream.