Onboard videa
Re: Onboard videa
A majitelé dělají, že se nic nestalo.
Každopádně pěkná reakce.
Každopádně pěkná reakce.
Re: Onboard videa
tak to boli majitelia zo slavneho lunika IX
tam clovek vela rozumu ocakavat nemoze
tam clovek vela rozumu ocakavat nemoze
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1946
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
Opravdu nádherné prostředí k životu...
Tak hlavně, že jsou prakticky všichni vybaveni satelitní parabolou, aby se jim od těch hromad bordelu lépe unikalo do virtuálních světů ozvučených pohyblivých obrázků.
Tak hlavně, že jsou prakticky všichni vybaveni satelitní parabolou, aby se jim od těch hromad bordelu lépe unikalo do virtuálních světů ozvučených pohyblivých obrázků.
Re: Onboard videa
Tvl kde to je?abgx1 píše:tak to boli majitelia zo slavneho lunika IX
tam clovek vela rozumu ocakavat nemoze
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Onboard videa
https://sk.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%A1i ... %C3%ADk_IXKošice – mestská časť Luník IX[5] (iné názvy: Košice-Luník IX, Luník IX) je mestská časť Košíc, súčasť okresu Košice II. Kapacita bytov na sídlisku je 2 400 ľudí, v roku 2019 bolo na Luníku IX prihlásených takmer 6 600 obyvateľov, z toho približne 2 200 bolo detí. V priemere obýva jeden byt 14-16 ľudí. Pôrodnosť v tejto mestskej časti je 150 až 170 detí ročne, úmrtnosť asi 5%. Nevyhovujúce sociálne a hygienické podmienky obyvateľov sídliska predstavujú pre mesto Košice ťažko riešiteľnú záťaž, ktorá je ako súčasť zložitého riešenia rómskej otázky problémom celého Slovenska.
tldr; je to sidlisko bokom od Kosic, viac menej oddelene od mesta kde sa v 80s a 90s upratala drviva vacsina neprisposobivych obcanov
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2367
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Jako na jednu stránku to chápu - PČR pouze dohlíží a fakta je nezajímají. Ale to by z toho nedělali senzaci, že
Není tam žádná odbočka na pole nebo tak něco, ten zákaz tam je kvůli převýšení...
Rád bych viděl, jaký tam je rozhled z kamionu (určitě jiný než z osobního auta), takže jaká tam je opodstatněnost zákazu předjíždění v kombinaci s plnou čarou...?
Že tam není vidět z osobáku přece neznamená, že tam nemůže předjíždět automaticky nikdo - a že takových míst je mraky. Řidič je za sebe zodopovědný a nemá tam předjíždět, když tam nevidí - na to tam nemusí bejt značka, která to pak znemožnuje všem
https://youtu.be/6HzijTtxRCo
Není tam žádná odbočka na pole nebo tak něco, ten zákaz tam je kvůli převýšení...
Rád bych viděl, jaký tam je rozhled z kamionu (určitě jiný než z osobního auta), takže jaká tam je opodstatněnost zákazu předjíždění v kombinaci s plnou čarou...?
Že tam není vidět z osobáku přece neznamená, že tam nemůže předjíždět automaticky nikdo - a že takových míst je mraky. Řidič je za sebe zodopovědný a nemá tam předjíždět, když tam nevidí - na to tam nemusí bejt značka, která to pak znemožnuje všem
https://youtu.be/6HzijTtxRCo
Chápeš to?
Re: Onboard videa
Arkis píše:A majitelé dělají, že se nic nestalo.
Každopádně pěkná reakce.
Ti se maximálně smutně dívají, jak jim zdrhá večeře...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Onboard videa
Ahoj, poté co jsem za 14 dní najezdil skoro 4 tis.km po Evropě mi nedá spát otázka ohledně D1: proč dpč když tam jsou 3 pruhy, tak je neoznační jako 3 pruhy? Ale 2 + přidatný pro pomalá vozidla. V noci mě to fakt prcalo. Auta v prostředním.. totální nesmysl. Ale není to jen D1 ale i od Rudna-Loděnice.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2367
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Onboard videa
Protože není povinností v něm jet...
Ten stoupací pruh je benefitem pro všechny, kteří ho nepotřebují - ti pomalí po té dalnici pojedou tak či tak, ale ty co by ti pomalí brzdili, tak můžou jet dál beztrestně pravým (tj. prostředním) a neřešit změnu pruhu a cpát se mezi rychlejší (což bývá nereálný).
O fyzice, že když jednou přibrzdím se znova nerozjedu tu snad psát nemusím - a tohle mi právě umožnuje tu rychlost držet a nemuset brzdit a nezůstat za tím pomalým
Pak je teda tak trochu ten význam zabitej na jeho konci, kde právě ty pomalá vozidla jsou v pozici, kdy by správně měli ještě brzdit (někteří by byli radši, kdyby snad ještě zastavili).
Někde před Rozvadovem to je správně - silnice se rozšíří vpravo, ale na konci zaniká levý pruh a z pruhu pro pomalá vozidla se stane pravý (a ještě někde jsem to viděl na druhý straně ČR)
Ještě dříve platilo (tak 8let zpět?), že jak jsi jednou vjel do pruhu pro pomalá vozidla, nesměl jsi z něj vyjet - takže tím pruhem nejezdil nikdo, kdo nemusel (což byl každej, kdo jel 60 a víc). Dnes je ten požadavek pod 80 km/h, ale můžeš z něj vyjet a předjet pomalejšího
Ten stoupací pruh je benefitem pro všechny, kteří ho nepotřebují - ti pomalí po té dalnici pojedou tak či tak, ale ty co by ti pomalí brzdili, tak můžou jet dál beztrestně pravým (tj. prostředním) a neřešit změnu pruhu a cpát se mezi rychlejší (což bývá nereálný).
O fyzice, že když jednou přibrzdím se znova nerozjedu tu snad psát nemusím - a tohle mi právě umožnuje tu rychlost držet a nemuset brzdit a nezůstat za tím pomalým
Pak je teda tak trochu ten význam zabitej na jeho konci, kde právě ty pomalá vozidla jsou v pozici, kdy by správně měli ještě brzdit (někteří by byli radši, kdyby snad ještě zastavili).
Někde před Rozvadovem to je správně - silnice se rozšíří vpravo, ale na konci zaniká levý pruh a z pruhu pro pomalá vozidla se stane pravý (a ještě někde jsem to viděl na druhý straně ČR)
Ještě dříve platilo (tak 8let zpět?), že jak jsi jednou vjel do pruhu pro pomalá vozidla, nesměl jsi z něj vyjet - takže tím pruhem nejezdil nikdo, kdo nemusel (což byl každej, kdo jel 60 a víc). Dnes je ten požadavek pod 80 km/h, ale můžeš z něj vyjet a předjet pomalejšího
Chápeš to?