Němci dělají IZS pruh mezi nejrychlejším vlevo a tím co je vpravo od něj.
Češi zrcadlově opačně mezi nejpomalejším vpravo a tím nalevo od něj.
Popravdě kdysi jezdily IZS v odstavném, potom se vymyslelo v německu toto, a od němců to skoro všichni převzali.
Ale češi né.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Vymysleli nejprve tuto hovadinu:
Dělat uličku tam, kde je nejméně místa, tj mezi nejširšími vozidly, tj kamióny, to mohl vymyslet jen absolutní pitomec a logika, že se IZS lépe napojí z přiipojováku je hovadina, protože v reálu to je otázka jednoho jediného vozidla v daném pruhu, zato potom jedou několik km mezi ostatními vozidly. Upřednostnit 1% trasy před 99% mohl vymyslet jen inženýr v kanclu, co nemá ŘP.
No a nyní, když už se to někteří naučili, tak přijde novela a změní se to na německý systém.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Takže se budou hádat Ti, co neví která bije, s těmi, co jezdí západní model, s těmi co jezdí původní český a s těmi, co budou znát novelu a do toho ignoranti co ty uličky blokují.
To budeme mít uličky IZS mezi každým pruhem a nikde. Bravo. Geniální. Ministerstvo dopravy miluju.
Je to úplně stejná mystifikace, jako domnělá absolutní přednost chodců na přechodech.
Může to být vůbec pouze náhoda, nebo to bude spíš záměr
![Party :ymparty:](./images/smilies/36.gif)
Komu ten chaos prospěje?