Kavis píše:Bere to jakoby moc zesiroka. V leve zatacce to rve temer pokazde, kdyz clovek predjizdi, protoze si mysli, ze do nej chces vrazit.
Hele tvoje trajektorie vede do předjížděného, chápeš to? Systém vidí na radaru překážku a řízení směruje do ní, proto poplach.
Musíš jezdit tak, aby tvoje trajektorie nebyla v té dráze překážky. Když nemůžeš v levotočivé jet v protisměru, tak si nejdřív najeď z dálky paradoxně co nejvíc doprava, abys ve svém pruhu získal prostor na vyhýbání předjížděnému následně doleva a v vzdálenosti, kdy to hlásí poplach, měj kola vytočená doleva, takže najíždíš kolem na středovou čáru, systém vidí úhel natočení volantu a trajektorie není v kolizní situaci a poplach se nekoná. Je to stejný princip jako natáčení trajektorie na parkovací kameře. Já vím co mi napíšeš, že ho míjíš půl autem v protisměru a hodí to kotvu. Stane se ale to proto, že nemáš volant "natočený od předjížděného" a radar bere širokou rezervu v odstupu. Lepší je ho míjet v té vzdálenosti před poplachem tak, že se vzdaluješ od něj a samozdřejmě ideální je ho míjet z velké dálky v jiném pruhu s velkým odstupem, to je nejlepší, ale to všichni ví.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)