Onboard videa

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3009
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Potkat kamion v levém/středním pruhu, pokud je pravý volný - je spíš náhoda a rarita. A když, jede co to jde
Potkat osobák v levém/středním pruhu, pokud je pravý volný - je běžnej jev a ještě navíc většinou pod limitem

Dyt to je naprosto všude. Když jedu Průhonice - Praha nebo tunelama na D0, překáží mi na tom kousku víc osobáků, než kamionů na celé trase Praha - Brno.
Jednou jsem si dal práci to počítat a na trase Praha - Ostrava mě v levém omezili tři kamiony. U osobáků jsem přestal počítat někde za Sázavou a skončil jsem někde za 10
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28476
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Jistě. Osobaků jezdí totiž mnohem víc. Matematika, že...
Btw: opět pleteš jabka a hrušky. Kamion má na většině míst JS vjezd do středního a levého zakázaný. Ale to je stará písnička... Máš ty zákazy v píči ty a mnoho dalších mozkových atletů, za volanty totožný strojů.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3009
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

To je úplně jedno - když jedeš po dálnici, kolikrát se ti stane že kamion po předjetí se nevrátí do pravého pruhu? To se mi stalo možná jednou.
Naopak osobák musíš leckdy vyblikat nebo ho prostě vzít zprava a neuhne i nikdy - že jede pod limitem a ještě si k tomu leckdy i přibrzdí ani nezmiňuju
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28476
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

No, ono úplně stačí, když je rozdíl rychlosti nulanula nic a Einstein vezme celou kolonu a zásadně do kopce. Takže se za ním vleče kolona leckdy i 10 minut. Je ale fakt, že nakonec se do pravého vrátí :-)
Ale jinak opět hezká ukázka demagogie...nebo prostě jenom hlouposti.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3009
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Ale prostě narozdíl od osobáků aspon vůbec předjíždí. Není vyjímka, že osobák jede vedle mě stejnou rychlostí nebo i pomalejc - a že má za sebou auta a před sebou volno mu je úplně u prdele
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28476
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

Už jsem to psal...všude se najdou kreténi. Ne všichni ovšem mají pod prdelí 40t a v hlavě nasráno.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 3009
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Onboard videa

Příspěvek od Truck Daškam »

Jsem jen blbej řidič míchačky, a proto se neznale ptám a chtěl bych znát odpověď :-)

Chápeš to?
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1788
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Onboard videa

Příspěvek od abgx1 »

Kto vie preco je vzdy najviac krizikov pri peknych a prehladnych ale zaroven uzkych, hrbolatych cestach ako su tieto.


Ci to nebude tym ze to kazdemu pride ako uplne bezpecny usek vhodny na predbiehanie az do chvile kym nim nie je.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28476
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Onboard videa

Příspěvek od řidičBOB »

A proč se ptáš tady? Ptej se příslušného úřadu a policie.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 2017
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Onboard videa

Příspěvek od Lachende Bestien »

@TD
Protože genyjálňý úúúúředňíííícy z tepla přihřátých kanclíčků ví fšecko nejlýp, pyčo, a dementní lopaty s mnoha léty každodenní praxe za volantem těžkých náklaďáků ať drží hubu a krok!

@abx1
Kdy a jakým způsobem se "zdánlivě" bezpečný úsek vhodný na předjíždění stává nevhodným?

Když se vystresovaný řítič rozhodne začít předjíždět před horizontem, za který nevidí?
Hloupá a potenciálně nebezpečná chyba řidiče, ne silnice.

Nebo když řidiči širších vozidel neodhadnou vzdálenost od krajnice a zahučí do příkopy?
Opět chyba řidiče, ne silnice.
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne úte 16 kvě 20:03, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět