Další zajímavá autovidea
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5708
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další zajímavá autovidea
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Další zajímavá autovidea
Dovolim si trochu poupravit, co v tom videu bylo receno.
Zmena tvaru nevyvolava snizeni R/D.
Design prvku karoserie je v 3D softwaru vytvoren velmi rychle behem nekolika nekolika malo mesicu.
Velke firmy (vetsinou) nedelaji chyby a simulacnimi softwary se tak vyhybaji nakladum na prototypy A a B. Nejvetsi uspora pri zmene tvaru je cena sablon vkladana do vysokotonazniho lisu(nekolika tisic tun pro dily osobni aut).
Jednodussi tvar totiz znamena mene kroku potrebnych k docileni daneho tvaru. Cena tak vyznamne klesa, nekdy i od desitky procent. Rozmery cileneho dilu taky znamenaji vetsi rozmery sablon a vyrobni naklady lisu vyssi tonazni kategorie taky prinasi dodatecne naklady(nemale).
Dneska ani tvarovani hlinku neni takovy problem, co nekolik let nazpatek pomoci klasickych lisu. Dnesni servo motorove lisy jsou schopne pomalu tlacit tvar silou potrebnou v prednastanovenem case.
Zmena tvaru nevyvolava snizeni R/D.
Design prvku karoserie je v 3D softwaru vytvoren velmi rychle behem nekolika nekolika malo mesicu.
Velke firmy (vetsinou) nedelaji chyby a simulacnimi softwary se tak vyhybaji nakladum na prototypy A a B. Nejvetsi uspora pri zmene tvaru je cena sablon vkladana do vysokotonazniho lisu(nekolika tisic tun pro dily osobni aut).
Jednodussi tvar totiz znamena mene kroku potrebnych k docileni daneho tvaru. Cena tak vyznamne klesa, nekdy i od desitky procent. Rozmery cileneho dilu taky znamenaji vetsi rozmery sablon a vyrobni naklady lisu vyssi tonazni kategorie taky prinasi dodatecne naklady(nemale).
Dneska ani tvarovani hlinku neni takovy problem, co nekolik let nazpatek pomoci klasickych lisu. Dnesni servo motorove lisy jsou schopne pomalu tlacit tvar silou potrebnou v prednastanovenem case.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp + gearbox tune
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2997
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Další zajímavá autovidea
Tohle by autům PČR slušelo
Ale bílá u nás bohužel.. To je podle zákona děsne nebezpečný!!

Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne pon 10 bře 19:53, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2997
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Další zajímavá autovidea
Ta synchronizace je bomba, zejména pak v noci, kdy přes spleť blikání se těžko určuje, co se vlastně má dělat
Chápeš to?
Re: Další zajímavá autovidea
Hezke video o 330i, to by se mohlo pavprochovy libit
.

Re: Další zajímavá autovidea
zajímavá kombinace béžového interieru a tmavé stropnice. Já mám komplet běžový. Nejsem odborník, tak nevím zda to nebyl nějaky program individual.
Re: Další zajímavá autovidea
může být, nemám tucha. Jen u každého Mpaketu čtu v kometářích "tohle není Mpaket" atd a vubec nevím dle čeho se to určuje 

Re: Další zajímavá autovidea
Porovnani cup2 vs a052 vs ad09. Zajimava je i ta diskuze pod videem. Ta porsche specifikace cup2 je asi uz dost za zenitem ...

Myslim ze 1er na 235/40 A052 na vsech kolech by mohla byt super@samellio
3 days ago
Great video and thanks for sharing your results. Your A052 v AD09 mirrors my results which were 0.5 seconds difference on a 52 second lap. I think I must've had either a bad set of AD09 or they don't work as well on a 1640kg front engine rear drive car (BMW F82 M4). They dropped off hugely after the first heat cycle only managing to lap at similar pace to the old AD08 and suffered bad cracking across the carcass of the tyre. Interestingly, the star marked BMW Cup 2 were quicker, lasted better and would do laps within a tenth or two even when worn out. All to be taken with a pinch of salt though as lap times can differ a lot on different days, like you say. I loved the car on A052 but just wish they were cheaper and lasted longer, fastest and easiest tyre I've driven on. Fine on the road too.
@SteveReed33
3 days ago
Yes the OEM Cup 2's are all very different. The N1 Porsche ones are a 10 year old design at this point so are just out of date. Newly released models are probably a lot more competitive. The A052 are great on the road because the ride is so compliant and smooth.

Re: Další zajímavá autovidea
jj, jen to bohuzel chce novou sadu na to. Ja ted zkusim 225/40 a 235/40 Nankang CR-S a uvidime. A052 sou super ale znam je ze sigmy tak chcu zkusit ten nankang
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i