Další zajímavá autovidea

Zajímavá automobilová videa z celého světa.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5708
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Snowman000 »

Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Jaggie
Pan Řidič
Příspěvky: 420
Registrován: úte 02 dub 07:44

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Jaggie »

Dovolim si trochu poupravit, co v tom videu bylo receno.
Zmena tvaru nevyvolava snizeni R/D.
Design prvku karoserie je v 3D softwaru vytvoren velmi rychle behem nekolika nekolika malo mesicu.
Velke firmy (vetsinou) nedelaji chyby a simulacnimi softwary se tak vyhybaji nakladum na prototypy A a B. Nejvetsi uspora pri zmene tvaru je cena sablon vkladana do vysokotonazniho lisu(nekolika tisic tun pro dily osobni aut).
Jednodussi tvar totiz znamena mene kroku potrebnych k docileni daneho tvaru. Cena tak vyznamne klesa, nekdy i od desitky procent. Rozmery cileneho dilu taky znamenaji vetsi rozmery sablon a vyrobni naklady lisu vyssi tonazni kategorie taky prinasi dodatecne naklady(nemale).
Dneska ani tvarovani hlinku neni takovy problem, co nekolik let nazpatek pomoci klasickych lisu. Dnesni servo motorove lisy jsou schopne pomalu tlacit tvar silou potrebnou v prednastanovenem case.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp + gearbox tune
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2997
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Truck Daškam »

Tohle by autům PČR slušelo :p Ale bílá u nás bohužel.. To je podle zákona děsne nebezpečný!!

Naposledy upravil(a) Truck Daškam dne pon 10 bře 19:53, celkem upraveno 1 x.
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2997
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Truck Daškam »

Ta synchronizace je bomba, zejména pak v noci, kdy přes spleť blikání se těžko určuje, co se vlastně má dělat
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2685
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Vrooom »

Hezke video o 330i, to by se mohlo pavprochovy libit :-).

Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1572
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Předseda »

zajímavá kombinace béžového interieru a tmavé stropnice. Já mám komplet běžový. Nejsem odborník, tak nevím zda to nebyl nějaky program individual.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2650
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Brus »

neni tmava stropnice soucast mpaketu?
Pravda vyděsí
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1572
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Předseda »

může být, nemám tucha. Jen u každého Mpaketu čtu v kometářích "tohle není Mpaket" atd a vubec nevím dle čeho se to určuje :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2685
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Vrooom »

Porovnani cup2 vs a052 vs ad09. Zajimava je i ta diskuze pod videem. Ta porsche specifikace cup2 je asi uz dost za zenitem ...
@samellio
3 days ago
Great video and thanks for sharing your results. Your A052 v AD09 mirrors my results which were 0.5 seconds difference on a 52 second lap. I think I must've had either a bad set of AD09 or they don't work as well on a 1640kg front engine rear drive car (BMW F82 M4). They dropped off hugely after the first heat cycle only managing to lap at similar pace to the old AD08 and suffered bad cracking across the carcass of the tyre. Interestingly, the star marked BMW Cup 2 were quicker, lasted better and would do laps within a tenth or two even when worn out. All to be taken with a pinch of salt though as lap times can differ a lot on different days, like you say. I loved the car on A052 but just wish they were cheaper and lasted longer, fastest and easiest tyre I've driven on. Fine on the road too.
@SteveReed33
3 days ago
Yes the OEM Cup 2's are all very different. The N1 Porsche ones are a 10 year old design at this point so are just out of date. Newly released models are probably a lot more competitive. The A052 are great on the road because the ride is so compliant and smooth.
Myslim ze 1er na 235/40 A052 na vsech kolech by mohla byt super :-)
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 580
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Další zajímavá autovidea

Příspěvek od Eda »

jj, jen to bohuzel chce novou sadu na to. Ja ted zkusim 225/40 a 235/40 Nankang CR-S a uvidime. A052 sou super ale znam je ze sigmy tak chcu zkusit ten nankang
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět