Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2207
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Truck Daškam »

Proč ty předražený německý neauta musej mít pořád něco extra?
Pamatuju si, jak jsem jel Passatem, a už nevím proč jsem ho zdechnul (myslím že to bylo, abych rozuměl volání z okna), ale pak to nastartovat? Nevěděl jsem zaklínadlo.

Z nějakýho divnýho důvodu se musí hamtat na spojku - proč nechápu. Je teda fakt, že tohle nemaj jen helmuti, ale je to snad ve více autech.
Ale pořád nevím, k čemu to je. U embéčka se to dělalo proto, aby startér netočil hřídelí v hustém oleji v převodovce - tak tomu jsem rozuměl :-D
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26935
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od řidičBOB »

...aby si nějaký dement nenastartoval s kvaltem ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2207
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB: No jasný, to já chápu.
Ale s kopečka se to každýmu rozjede - tak přibrzdí na 60. Pak je hned stoupání a málokomu dojde, že asi jako musí přidat plyn nebo i podřadit, takže z těch 60 mu to padne 50.
Tam se dá snad jet plynule jenom tehdy, když předemnou nikdo nejede
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2207
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB píše:...aby si nějaký dement nenastartoval s kvaltem ;-)
Čidlo zařazené rychlosti by to řešilo - pokud mě pamět neplete, tak to už jsem měl před 10lety ve starým Ivecu
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Maggic
Řidič začátečník
Příspěvky: 164
Registrován: pát 01 led 19:12

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Maggic »

Smutné je, že i všichni výrobci aut podlehli dojmu, že čím více auto svítí(vzadu), tím víc addidas a lepší prodejnost. Určitě ta svítivost měla být nějakým zákonem nebo normou regulována, protože s přechodem na LED se z aut stávají vypalováky očí. Uvědomuji si tento nešvar výrobců a snažím se na brzdě stát co nejmíň, když vidím za sebou auto(při popojíždění), jemně potáhnu el.ručku. Samozřejmě je to myšleno hlavně za tmy. Sleduji svítivost různých aut často a musím říct, že v mnoha případech je to už škodlivější než prospěšnější pro provoz, bohužel i mé auto už mám celé v LEDu, nic s tím udělat nejde.., jen konstatuji, že se mě intenzita svícení vůbec nelíbí. Přechod na LED beru jako pokrok, ale zároveň to měli nastavit tak, aby to bohatě splnilo normy osvícení auta, ale nedělali z aut zbytečně vypalovačku očí a nebezpečné auta pro provoz za tmy, zvláště za mokrých silnic.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2207
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Truck Daškam »

Výrobci neřeší nic, viz noční režim modrých majáků - ještě jsem to neviděl nikdy ani zapojený.
A že ty majáky a ovládací prvky od Holomnýho to umí.. A pravdou je, že i kdyby to bylo zapojený, tak nikoho nenapadne to přepnout.

Možná PČR to bude mít zapojený, ale zase ted nevím, zdali to ta jejich krabička umí


Furt s ejen řeší, aby to svítilo víc a víc - ale už nikdo neřeší že to může bejt snadno kontraproduktivní... Ale ono se není čemu divit, když v pondělí v noci jsem viděl osobák narvanej ve světelný šipce...
Chápeš to?
to dám
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: úte 19 úno 21:38

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od to dám »

Potíž je v tom, že většina lidí, kteří mají elektrickou ruční brzdu, zřejmě vůbec neví, že po zastavení a tedy aktivaci Auto holdu, brzdová světla svítí a svítí .........i po sundání nohy z pedálu brzdy. Zhasnou až po zatažení ručky (v podobě kolébkového přepínače), nebo po vypnutí motoru, kdy se ručka zatáhne samočině. Třetí varianta téhož je otevření dveří u řidiče. Takhle to funguje v G7 s manuálem a předpokládám, že napříč koncernem to bude všude hodně podobné, ne-li úplně stejné.
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2207
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od Truck Daškam »

Je to teda divná funkce.

Já si třeba všiml, že mě se brzdová světla na Volvu FM rozsvítí i při motorové brzdě (ale ne vždy, jen když to fakt ta motorovka brzdí) a co se mi líbí - že bliknou brzdová světla, když mám zataženou ručku a při šlápnutí na plyn se samočinně odbrzdí.
Takový varování pro toho za mnou "jedem"
Chápeš to?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26935
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od řidičBOB »

…stejné je to u adapt tempomatu. To ale nemá nic společného s tím, když vozidlo zastaví.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: Noha na brzdě při stání na semaforu/přejezdu

Příspěvek od rhinos »

no a naopak mi prijde jako nesmyl denni sviceni kdy nesviti koncova svetla. Hromada lidi pak kdyz uz nastava sero jsou docela neviditelni
Citroen C4 GP
Odpovědět