Stránka 4 z 4

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 09:38
od Stepan
řaď si kde chceš, já si akorát myslim, že když se dostaneš do nedotáčivosti a zároveň seš v redline, taks to prostě akorát posral, respektive si špatně odřadil před zatáčkou :)

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 09:41
od driver
:) Nevidím důvod být v zatáčce pomalejší a ještě k tomu s vyšší amortizací a až si budeš platit pneuservis, tak Tě podobné hovadiny rychle přestanou bavit.

Bob: Počkej až tě záda chytnou, to není nic k smíchu, zubař je proti tomu procházka růžovým sadem, zuby neprochází mícha ;)

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 09:45
od Stepan
driver píše:Ono stejně, když to dáš do nákladů, tak je jedno, kolik ty gumy stojí


;;)

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 09:51
od driver
Takový Petrolhead, abych přezouval auta častěji než na jaře a na podzim nejsem [-x

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 09:53
od Stepan
já taky ne. Ale za uskladnění ušetřím rád :ymparty:

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

PříspěvekNapsal: pon 14 kvě 11:36
od řidičBOB
driver píše:Bob: Počkej až tě záda chytnou, to není nic k smíchu, zubař je proti tomu procházka růžovým sadem, zuby neprochází mícha ;)

Již hezkou řadu let...