Stránka 3 z 4

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 12:38
od řidičBOB
driver píše:Já když občas řadím manuálně, velmi jde o čas a když jde o čas, tak mám ruce na 9:15 a pádly a né jednu na řadičce a druhou na okně ;)
Tak se nauč řídit a pak se budeš moct poměřovat i s opravdovými řidiči a ne to mít jenom jako nick na fóru \m/

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 12:52
od driver
Diskvalifikovat se před závodem, to umíš jen ty :))
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 13:46
od Sajmik
driver píše:Diskvalifikovat se před závodem, to umíš jen ty :))
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...
Nevidím problém v sundání jedné ruky z volantu na 0,5 vteřiny kvůli podřazení na brzdách nebo při zrychlování.
V zatáčkách bych volant jednou rukou nedržel, ale ty určitě víš, že tam se řadit nemá :)

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 14:16
od Stepan
driver píše:
pavproch píše:Cvičná (planá teoŕetická) otázka - RS3 s pětihrnkem jde kupiť s 6MT?
Cvičná otázka: Chceš tvrdit, že s manuálem bys v RS3 zajel lepší čas? ;)
Tyhle letadla řadí úplně jinak než S verze a dokonce už teď se nestává, že by jsi přeředil jedním stiskem o dva kvalty, jako se tomu dosud stávalo, že když jsi řadil přesně v době kdy auto, tak to skočilo o dva kvalty.
Podle mě to je teď skoro dokonalé a právě řazení v zatáčce je proti manuálu zásadní pecka.
Já bych manuál nechtěl ani do Fabie RS, jak se to hrne v zatáčce lehce ven a jsi v červeném, tak u manuálu nemáš koncentraci ještě řadit a korigovat pohonem i volantem tek dokonale:D A u něčeho, co předjede běžného 99% provozu, mi to už vůbec smysl nedává, dnešní RS vypráskají i starší supersporty, sice né na trati, ale v provozu úplně s prstem v nose. ;)
v zatáčce je to základ! :D

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 16:23
od řidičBOB
Driver: když to říkáš ty, tak to bude jistě pravda :))

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 19:42
od EL_XEL
Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pát 11 kvě 22:44
od Jenyk
Důležité je mít výkonný motor, manuálně skoro neřadím. A když už si před akcelerací výjimečně podřadím, dávám si pozor, aby to sedlo.

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pon 14 kvě 09:21
od driver
Stepan: Jestli máš problém se základy, jako že před zatáčkou se brzdí a v ní už zrychluje a případně i ŘADÍ, tak jsi zamrzl někde v 19/20 století

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pon 14 kvě 09:28
od driver
EL_XEL píše:Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.
V čem ta zábava spočívá? Že všichni sedíte nakřivo a máte zničenou páteř? ;)

Re: Manuál vs. automat s manuálním řazením

Napsal: pon 14 kvě 09:30
od řidičBOB
tvl...to už je i fyzioterapeut :-? =))