Stránka 16 z 17

Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 20:19
od Spectral
Já toho 16.11. nepojedu, letos už jsem ukončil sezonu. Příští rok jsem pro každou špatnost, ale letos už ne.
Jo, na brzdy to bylo poněkud náročné, vždycky po vrácení do boxů vypadaly všelijak (viz foto), ale brzdilo mi to pořád výborně.
Simulátor jsem nezkoušel, ty ano? Bylo to dobré?
Já při odjezdu viděl ve frontě vínovou QV, tak nevím, jestli je to ta stejná, cos ji viděl na videích...

Edit 1: Zajímavý nápad s těmi cizími videi, už jsem se na jednom našel (nástup na scénu v čase cca 1:24):

Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 20:43
od mmira
to je strasne, ja se tam vsichni motaji a nedokazi cloveka pustit

Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 20:52
od Spectral
No, člověk moc neví, co od nich čekat, tak to tam prostě nemůže napálit a místo toho si hlídáš, co kdo provede. Ale zase musím říct, že pokud člověk nepotkal vyloženě takový chumel aut (třeba ta Tesla chtěla předjíždět favorita, Octávka si dělala zálusk na Subaru a do toho jsem tam přiletěl já), tak jednotlivci většinou uhýbali, respektive člověk měl dost prostoru je pohodlně seknout. Problémy vznikaly jen u toho zahuštění.

Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 21:30
od Spectral
A tady hořící Fiat =))


Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 22:17
od M.Z.
#:-s

Re: trackday

PříspěvekNapsal: pon 29 říj 23:40
od jarka
Tak nějak klasika, takový český tourist-fahren :) . Je lepší zajet na testování, ale s tím počtem termínu co do roka v Mostě mají to není nic moc.

spectral: a co máš s brzdama, nikde žádnou prasklinu nevidím? Nebo tam jsou drážky od plechů a jen to není vidět?

Re: trackday

PříspěvekNapsal: úte 30 říj 06:10
od Spectral
jarka: Pro nás, co jsme tam byli přes GT Sports, to obyčejný tourist-fahren nebyl. Měli jsme stání v boxech (boxy 3 až 7) a na okruh jsme najížděli přímo po pit-lane jako první, před všemi z veřejnosti. Takže první kola měl člověk trať pro sebe, respektive se dělil jen s ostatními auty z pit-lane, což vzhledem k charakteru aut a jezdců typicky nebyl problém. K veřejnosti se člověk dostal, až když začal dojíždět auta o kolo zpět. No a hlavně jsme měli jízdy podle tabulky, tj. člověk věděl, kdy pojede. Veřejnost oproti tomu stála nějakou šílenou frontu, která se táhla až nevím kam a museli tam stát určitě vždycky hrozně dlouho.

Brzdám nebylo funkčně nic, jen se pěkně probarvily do temna a vynikly "letokruhy" :)

Nemáš někde videa z dob, kdy jsi jezdil Most v CTR? Vím, že to tu kdysi bývalo, ale už jsem to nenašel... Díky.

Re: trackday

PříspěvekNapsal: úte 30 říj 09:54
od jožko
Troška som to rozpálil a už nestihol dobrzdiť, to video som videl a čumel na tie brzdy. #:-s
Menil som asi 2 dni pred jazdami predné dosky za DS2500 a povedal by som že stoja za guvno. Radšej dám seriové.
Simulátor som skúšal a poviem ti že som bol z toho viac uťahaný ako z motokár.....

Re: trackday

PříspěvekNapsal: úte 30 říj 10:00
od mattonecz
to nevim jak by vypadaly ty moje pidi brzdy s deskama pred smrti :D jeste ze sem nejel
dat tam vetsi brzdy ze silnejsi verze 1.6T asi neni jen tak co?

Re: trackday

PříspěvekNapsal: úte 30 říj 16:29
od jarka
spectral: ad. brzdy, tak to jo - já že moje na miatě vypadají podobně a pořád si říkám, že dokud neuvidím prasklinku tak jsou cajk :) . Videí tam mám víc, všechno je ale na jedno brdo z pohledu za stěračem.
Tu moje nejrychlejší kolo s CTR ever :) (1:57.83 - jen technická kluk co jsem mu to pak prodal tak ve druhým stintu v životě v Mostě - teda asi po 15 kolech, zajel s mým bývalým ctr 1:57.7):
https://www.youtube.com/watch?v=YR6U72wDbVY
A tu jedna naháněčka s 911 v Mostě: https://www.youtube.com/watch?v=vR27ZGVcHAg