Stránka 7 z 8

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: úte 11 črc 13:15
od driver
Rozlouskli jsme to: nikdy nevyřazovat :))

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: úte 11 črc 13:25
od Stepan
furt plnej!

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: stř 30 led 09:19
od Janča.Nov19
Myslím, že taková úspora to zase není, ale mě v autoškole taky hrozně nutili vyřazovat - prý, že tak i pozná, jestli na stopce chystám zastavit.. Přítel je zase zvyklý podřazovat. Myslím, že veliký rozdíl to zase není. Ale když třeba jedeme na hory, raději podřazuju, jelikož mi přijde, že je lepší brzdit i motorem.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 10:55
od Noldo
Nikto nebral do úvahy, že existujú autá, kde napr. účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora. Nie je to problém, len je fajn spomenúť, že po vyradení trochu ztvrdne riadenie.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 12:51
od driver
Nejedná se o auta, ale o vraky, co na silnici nemají co dělat.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 13:18
od HondaMan
Na základě čeho soudíš?

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 13:24
od driver
Noldo píše:autá, kde účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora....
po vyradení ztvrdne riadenie


Proměnlivý účinek posilovače je amortizace a závada tak jak to popsal, z nějakého veterána!
Musí to buď na volnoběh mít výkon dostatečný,
a nebo má na proměnlivou účinnost, která je řízená cíleně jednotkou,
vliv rychlost, případě další faktory, ale nikdy pouze otáčky motoru, to je snad zřejmé.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pon 01 dub 14:23
od HondaMan
Minimálně ještě v 90's a možná i později vcelku běžná záležitost.
Pokud si dobře vzpomínám, tak třeba Prelude 5g to tak měla. Dnes v době el. posilovačů nemyslitelné, ale dříve "běžná" praxe.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pát 21 čer 10:12
od Noldo
Mne sa tak chová Cmax z 2004, rovnako sa chová focus II(tuším 2,0 tdci malo el. posilovač). Myslím, že bude viac aut s hydraulickým posilovačom, ktoré ešte nie je možné považovať za veteránov, a majú podobný "neduh". Netvrdím, že účinnosť posilovača nie je dostatočná. Tvrdím, že je nižšia. V návode k autu sa aj píše, že toto je dôvod prečo motor za jazdy drží vyššie otáčky(cca 1000) ako pri státí. Pri bežnej jazde si zmenu účinku posilovača neuvedomujem, iba pri vyradení z dialničných 4000 ot. na neutrál.

Re: Neutrál a zatáčky

PříspěvekNapsal: pát 21 čer 11:26
od jirka87
Moskviče na vás. Rozežranci :-D :-D