Neutrál a zatáčky

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Odpovědět
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od driver »

Rozlouskli jsme to: nikdy nevyřazovat :))
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5408
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od Stepan »

furt plnej!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Janča.Nov19
Spolujezdec
Příspěvky: 7
Registrován: stř 23 led 07:47

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od Janča.Nov19 »

Myslím, že taková úspora to zase není, ale mě v autoškole taky hrozně nutili vyřazovat - prý, že tak i pozná, jestli na stopce chystám zastavit.. Přítel je zase zvyklý podřazovat. Myslím, že veliký rozdíl to zase není. Ale když třeba jedeme na hory, raději podřazuju, jelikož mi přijde, že je lepší brzdit i motorem.
Noldo
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od Noldo »

Nikto nebral do úvahy, že existujú autá, kde napr. účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora. Nie je to problém, len je fajn spomenúť, že po vyradení trochu ztvrdne riadenie.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od driver »

Nejedná se o auta, ale o vraky, co na silnici nemají co dělat.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3951
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od HondaMan »

Na základě čeho soudíš?
2.9T RWD
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od driver »

Noldo píše:autá, kde účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora....
po vyradení ztvrdne riadenie
Proměnlivý účinek posilovače je amortizace a závada tak jak to popsal, z nějakého veterána!
Musí to buď na volnoběh mít výkon dostatečný,
a nebo má na proměnlivou účinnost, která je řízená cíleně jednotkou,
vliv rychlost, případě další faktory, ale nikdy pouze otáčky motoru, to je snad zřejmé.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3951
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od HondaMan »

Minimálně ještě v 90's a možná i později vcelku běžná záležitost.
Pokud si dobře vzpomínám, tak třeba Prelude 5g to tak měla. Dnes v době el. posilovačů nemyslitelné, ale dříve "běžná" praxe.
2.9T RWD
Noldo
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od Noldo »

Mne sa tak chová Cmax z 2004, rovnako sa chová focus II(tuším 2,0 tdci malo el. posilovač). Myslím, že bude viac aut s hydraulickým posilovačom, ktoré ešte nie je možné považovať za veteránov, a majú podobný "neduh". Netvrdím, že účinnosť posilovača nie je dostatočná. Tvrdím, že je nižšia. V návode k autu sa aj píše, že toto je dôvod prečo motor za jazdy drží vyššie otáčky(cca 1000) ako pri státí. Pri bežnej jazde si zmenu účinku posilovača neuvedomujem, iba pri vyradení z dialničných 4000 ot. na neutrál.
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvek od jirka87 »

Moskviče na vás. Rozežranci :-D :-D
Odpovědět