Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam
Napsal: úte 23 kvě 10:04
Návěs s přívěsem, to jezdí v Cz asi deset let a oficiálně myslím od 2008.
Mimochodem třeba V Boleslavi měli na Škodovky speciální návěsy od nepaměti, sice ne tak dlouhé, ale delší, než bylo běžné.
Ekonomika Gigalineru je neodiskutovatelná. Místo 10 jízd jich stačí na stejný objem přepravy jen třeba 7 jízd a to je o 30% menší počet kamiónů. Za pár let tu udělá velké úspory. Jistě se to však nehodí všude a všem.
Největší problém kamiónů v levém je ale absence třetího pruhu.
Mimochodem třeba V Boleslavi měli na Škodovky speciální návěsy od nepaměti, sice ne tak dlouhé, ale delší, než bylo běžné.
Ekonomika Gigalineru je neodiskutovatelná. Místo 10 jízd jich stačí na stejný objem přepravy jen třeba 7 jízd a to je o 30% menší počet kamiónů. Za pár let tu udělá velké úspory. Jistě se to však nehodí všude a všem.
Největší problém kamiónů v levém je ale absence třetího pruhu.