Stránka 15 z 15

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Napsal: úte 23 kvě 10:04
od driver
Návěs s přívěsem, to jezdí v Cz asi deset let a oficiálně myslím od 2008.
Mimochodem třeba V Boleslavi měli na Škodovky speciální návěsy od nepaměti, sice ne tak dlouhé, ale delší, než bylo běžné.
Ekonomika Gigalineru je neodiskutovatelná. Místo 10 jízd jich stačí na stejný objem přepravy jen třeba 7 jízd a to je o 30% menší počet kamiónů. Za pár let tu udělá velké úspory. Jistě se to však nehodí všude a všem.
Největší problém kamiónů v levém je ale absence třetího pruhu.

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Napsal: úte 23 kvě 11:29
od řidičBOB
Když jsou pruhy 3, tak vpravo a uprostřed jsou kamiony, takže to neřeší vůbec nic.

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Napsal: úte 23 kvě 14:22
od HondaMan
Ad ekonomika: tak jednoznacne to neni a giga je vyhodnejsi jen v urcitych spec. pripadech.
Na trase OST - PHA a zpet nakoupim Megu o cca 25% levneji nez Giga-liner. Gigaliner ma stejnou max. hmotnost=nizsi nosnost...
Faktoru, ktere to ovlivnuji je vice. Gigu zatim ridi jen par zkusenych ridicu, kteri si nechaji zaplatit, spotreba je vyssi, odpisy resp. leasing tez.

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Napsal: úte 29 kvě 08:26
od Stepan
Včera jsem najížděl na dálnici z okresky, nájezd vyúsťoval do zúžení, kde pravej pruh plnej kamionů stál a levej pruh byl úplně prázdnej. Ob 3 auta předemnou měl najíždět kamion, kterej se ofc nevešel.

Velká pochvala pánovi v AutěNaAuta s KE registrací, vlek plnej malých Peugeotů, který na žádost nejen uhnul, aby jsme ho mohli všichni objet, ale i vylez z kabiny a odklidil sloupky, aby si to ta obchoďáčka z O2 náhodou neodřela. ^:)^

Re: Kolony díky ZÁMĚRNÉMU A BEZDŮVODNÉMU blokování pruhů kam

Napsal: pon 04 čer 15:28
od driver
D1 cca 45 na Phu