Stránka 8 z 12

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: ned 09 říj 19:29
od Vrooom
To bude asseto corsa, priste jim rekni at ti tam daj neco poradnyho, treba zondu R (nebo morcedes C9), nebo na praseni nejaky silnicni auto, 458 italii (preferuji pred 488) nebo fajny drift machine je SLS, pripadne zbesilosti jako jsou RUF RT 12, to je velmi specificky auto, nebo paradni vyzva je F40.

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: ned 09 říj 21:32
od jarka
Asseto corsa běhá jen na pc, nebo se to dá i na PS? Jinak třeba průjezd karuselu byl opravdu jak v reálu. Hýbe se jim i sedačka do boku a díky tomu to hodně věrně simulovalo panely a třesení auta a boční náklon. Pak mě ještě dostalo brždění, normálně jsem se zapíral do volantu, sedačka se lehce naklání a tlačí proti volantu. Už je to tři dny a furt mě to nepouští, hned bych si to znova sjel. S autama jsme se drželi při zemi abychom místo ježdění nebyli furt ve svodidlech, ale Zonda R na příště nezní špatně :) .

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 06:10
od Riley
Assetto nedávno vyšlo i na Xbox a PS4. Ta sedačka může být super zkušenost.

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 08:07
od Snowman000
Ja kedysi zazil LFS S2 na podobnom simulatore (a aj ked Asseto som este neskusil), ktore ma asi najlepsiu fyziku hlavne pneumatik a to bola fakt pecka, nevedeli ma z toho dostat ;))

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 09:10
od jarka
Jo je to skvělý, jen pro domácí použití je ta cena trochu hodně mimo. Jen volant je za 100k a celá ta legrace pak vyjde na cca 40k (bohužel v eurech :( ). Ale líbilo se mi jak k tomu přistupují, když to dodávají do závodních týmů - udělají kopii interiéru auta, které na tom budou jezdit a na základě dodané telemetrie udělají i jeho konkrétní model. Majitel nám říkal, že to dodávali do nějakého závodního týmu před 24h Spa a časy na kolo se lišily pouze o cca 1s od reality. Ale představa, že mám něco podobnýho na půdě a můžu si jít zajezdit a dát si třeba real-time závod na Ringu je hodně lákavá. Jen v tý low-cost verzi to asi nebude tak fyzický zážitek, bo když jsem z toho po 7 kolech na ringu vylejzal, tak jsem si šel normálně měnit triko :) .

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 10:29
od bambus
Jestli to není tajemství, tak na kolik vyjde hodina resp. ty dvě hodiny co jsi tam jezdil? Na jejich webu jsem to nenašel. Díky.

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 12:19
od jarka
No snad to není tajemství, ale stálo to 2k za hodinu. Kámoš si dal jen hoďku a přišlo mu to ze začátku hrozně drahý, potom ale usoudil že za to co si tam užil je to odpovídající.

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 17:25
od Vrooom
To je dost. Lepsi si koupit domu ... 50E asseto se vsema dlc + nejaky fajn volant, za sebe doporucuju 900° rotace, da se tim natrenovat kontra pro skutecny auto ;-)

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 19:39
od denis
Ja som si cca 5 rokov dozadu kupoval volant. Veľkým favoritom bol logitech G25 kvôli 3 pedálom a s "H" radiacou, cena však rozhodla a kúpil som si Driving Force GT. Ľutoval som to až donedávna, kým som náhodne neobjavil v jednom obchode toto:
http://volanty.heureka.sk/logitech-driv ... e-shifter/
(Za cca polovičnú cenu)

Síce je kompatibilná len s 2 konkrétnymi volantmi, ale ja som si ju kúpil veriac, že ju spojazdním. Myslel som si, že každá rýchlosť má svoj vlastný spínač a nie 2 potenciometre(?) + nejaké integráče. Tam došli moje elektrikárske schopnosti :-D
Neskôr som našiel túto redukciu a napriek tej cene som si ju kúpil a radiacu páku spojazdnil.
http://www.leobodnar.com/shop/index.php ... cts_id=188
PS: mám aj spojkový pedál a áno, viem, že je to len hračka, ale stála za to :-)
PS2: ak sa to sem moc nehodí tak to poprosím presunúť do príslušného vlákna.

Re: Nordschleife- poježdění

Napsal: pon 10 říj 20:12
od jarka
Jak jsem psal, kámoš co tam se mnou byl tak se mu to taky zdálo na začátku hodně, potom ale usoudil že to stojí za to. A to chodí pravidelně pařit ke svýmu známýmu na už moc hezký playseat za cca 50k. Jako ta kombinace super-volantu a pohupující se sedačky je hodně dobrá. Když se nad tím zamyslím, tak jsem si tam užil víc než s miatou. I když je miatka super, tak prostě na ring nemá výkon a není to ta správná výzva, daleko víc si jí užiju na okresce. Na ring budu spíš jezdit za atmosférou (a samo dát aspoň 5 kol ;) ).