Stránka 12 z 25

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: pon 12 srp 21:55
od řidičBOB
Jak může proboha auto z leasingovky vyjíždět ze zastávky?? :)) Navíc ty pruhy tam jsou jasně vyznačené svislým dopravním značením, jak píše ctrl_j a mám pocit, že i ten vyhrazený tam je označen svislou značkou hned na začátku. Zastávka je v jízním pruhu, což není nic proti ničemu, navíc v ní smí zastavit pouze MHD. Ani o informativní značce pro výjezd BUSů ze zastávky nemůže být řeč, protože BUS při výjezdu ze zastávky nemá přednost v jízdě, ale ostatní řidiči mají povinnost umožnit mu vyjetí, což je navíc ještě dál podmíněno. Čili buď ta značka stanovuje povinnost nebo je tam jen tak, když už se malovaly pruhy a zbyla barva.
Asi bych se s orgánem, který chtěl mít rychle hotovo, nedomluvil.

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: pon 12 srp 21:55
od Weeper
Přesně to jsem řikal taky. Takže bych to uzavřel jako lež, hospodskou povídačku nebo tichou poštu?

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: pon 12 srp 21:58
od řidičBOB
Asi od každého trochu... Chtělo by to Úřad pro uvádění příběhů na pravou míru ze Saturnina :-)

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: pon 12 srp 22:07
od Weeper
Když jsme u toho co označujete za největší chyták v Praze nebo nejméně jednoznačné místo, takovej rébus, kde proti sobě jde x věcí?

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: pon 12 srp 22:17
od ctrl_j
Sem si schvalne zapnul „stroj casu“, protoze tady bylo jasne, ze je to buzeracni opatreni s nastavenim priority pro bus. Asi tam ti zli ridici busy nepousteli…

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: úte 13 srp 00:06
od Weeper
Nejvíc zvrácený imho je, že tyhle ulice byly vždycky ještě před takovými 20 lety jen 2 proudovka pro každej směr, směrově oddělené, běžně bez semaforů. A to už vůbec nemluvim o zašrafovanejch pruzích s retardérama, milionem kruháčů z 90 % neefektivních, BUS-taxi-cyklo pruhy, ostrůvky, zelené balisety, úsekovky, miniúsekovky, buzersemafory na rychlost a semaforu kvůli přechodu (přeci je povinnost je pustit, na co semafor s prodlevama). Někdy je prostě lepší nedělat nic. Na těhle periferiích se to dokurvilo zbytečně a neskutečně. Pořád se tlačí ekologie a bezpečnost, ale je vidět, že jim to dohromady moc nejde. Ve skutečnosti jde do vzduchu přesně timhle mnohem víc emisí než kdy dřív a to jak z motoru, tak brzd. Pokud nevědí co s penězma a mají nekonečnou touhu něco vylepšovat, ať se vyrhnou do věčně propadlejch kanálů po celý šířce silnice. :!!

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: úte 13 srp 09:30
od retron
Zrovna ta Opatovská je ukázkový příklad, kdy to byla dvouproudovka po celá 80. léta a pak kruháčema a hlavně BUS pruhem plynulost a průjezdnost totálně dokurvili, přitom od BUS terminálu po ní pokračují pouze asi tři BUS linky, zato auta stojí běžně už od sjezdu z D1 a blokují průjezd na Chillskou. Naopak BUSy z této zastávky pouští každý, dokonce ikdyž tam jede nějaký střelec ve vyhrazeném pruhu :D Problém je, že Češí neumí najíždět na kruhové objezdy. Další co mě napadne v této souvislosti je totálně dokurvená Plzeňská, nesmyslně vytelené tram zastávky a zúžení prakticky na jeden pruh u výpadovky směrem ven z města.
Jinak dost záludné místo je Resslova > Karlák Na Moráni, zelená šipka doprava a přitom mají zelenou i auta z Karláku směrem od Spálené. Jedno z mála míst, kde se při zelené šipce doprava musí dávat přednost a plno řidičů je dost zaskočených.

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: úte 13 srp 09:46
od Předseda
jo tam to umí být veselé

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: úte 13 srp 11:19
od driver
retron píše:záludné místo je Resslova > Karlák Na Moráni, zelená šipka doprava a přitom mají zelenou i auta z Karláku směrem od Spálené. Jedno z mála míst, kde se při zelené šipce doprava musí dávat přednost a plno řidičů je dost zaskočených.
Tohle?
https://www.google.com/maps/@50.0758376 ... 312!8i6656
Ale tam není zelená šipka SPODNÍ. Je tam spodní kruhová zelená.
Horní doplňková šipka+červená umožnuje pokračovat, když dáš všem přednost.

Re: Kdo ma prednost?

Napsal: úte 13 srp 11:32
od Předseda
jaka horní dolní šipka? cože :hm