Stránka 5 z 6

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: sob 09 dub 20:45
od Fasther
Bacha hoří ti auto :-) - Jinak krásná amerika - tyhle auta se mi hrozně líbí, máš můj obdiv.

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pon 14 pro 04:19
od SynaPRO
Otázky z autoškoly:
Přetáčivý smyk s autem s předním náhonem budeme řešit jak?
Mírným přidáním plynu a natočením volantu ve směru smyku.
Přetáčivý smyk s autem se zadním náhonem budeme řešit jak?
Varianta 1) Sešlápnu spojku a modlím se!
Varianta 2) Za dva a plnej pi*oo! (pro otrlé) :D :D :D

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pon 14 pro 12:13
od karelpipa
https://www.youtube.com/watch?v=qHOL4w_hccU

dost drsná část je třeba v 8:40 nebo pak se Suprou 11:40 a od 15:00 atd.

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 07 pro 22:24
od abgx1
sry za ozivenie starej temy, ale zrovnat pretacavy smyk na beznej predokolke?

spojka, alebo pridat plyn? nech robim co robim, vacsinou ma to prehodi na druhu stranu, kde to ustojim len kvoli tomu ze uz idem pomaly... (skusam to na letisku asi v 70tke, ked ma prehodi tak idem ledva 50...) stat sa mi to okolo 100vky tak to skonci hodinami

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 07 pro 22:40
od mattonecz
možná by stačilo nějaký rozumný auto. i blbá O2 na sjetejch zimákách v létě, když sem jak kokot dělal myšku,a letěl sem asi ve 120 prakticky kolmo bokem, tak se dala srovnat, i když sem si už vybíral lampu, kterou bych trefil. a nebo rychlejší reakce

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 07 pro 23:10
od abgx1
Tak ako ked som to skusal na aute s ESP tak no problem, tam je to skor problem vobec utrhnut

Bavim sa ale o logane MCV bez ESP


V podstste na zaujima len to, ci pridavat plyn alebo spojka..

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 07 pro 23:31
od mattonecz
O2 taky bez ESP. Ale tam hodně dělá, že je to dlouhý. Ta Dacia se určitě strašně houpe. Tak výkon na to aby tě to vytáhlo tam asi moc nebude.. nejlepší bude včasná reakce

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: sob 08 pro 00:29
od Zajda
Výkon nevýkon, i mírné potáhnutí předkem, které to trochu stabilizuje a zároveň přenese něco hmotnosti na smýkající se zadek a přičapne ho se počítá. V opačném případě (při puštění plynu) se motorem naopak bude brzdit. Mírné brždění vs mírné přidání už je poněkud větší rozdíl. Takže raději spojkou vyřadit motor z rovnice úplně, než jen ubrat. Tolik k teorii, která v praxi a zlomku sekundy kdy jde do tuhého pomůže tak z 0,5 %. Přirozený instinkt totiž velí pustit plyn :-) Taktéž je sice přirozené kontrovat proti smyku, jenže ještě větším průserem zavání, když se kontr přežene nebo včas nevrátí zpět a auto se smýkne ještě razantněji opačným směrem.


Jinak lepší auto než houpající se dlouhou vanu si na trénink nedovedu představit, vše dá vědět dopředu a probíhá to pomaleji než s malým autem na tvrdém podvozku.

Pro zajímavost - co jde taky ještě narovnat


Nebo

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 14 pro 11:27
od EL_XEL
abgx1 píše:sry za ozivenie starej temy, ale zrovnat pretacavy smyk na beznej predokolke?

spojka, alebo pridat plyn? nech robim co robim, vacsinou ma to prehodi na druhu stranu, kde to ustojim len kvoli tomu ze uz idem pomaly... (skusam to na letisku asi v 70tke, ked ma prehodi tak idem ledva 50...) stat sa mi to okolo 100vky tak to skonci hodinami
IMHO je problém v tom, že to člověk překoriguje. Takže cvičit cvičit cvičit. A rozhoupaný auto se už uklidňuje blbě.

Re: Jak srovnat přetáčivý smyk?

Napsal: pát 14 pro 19:16
od abgx1
uvidim, v poslednej dobe bolo sucho, a bolo mi luto driet zimne pneu

zajtra by malo nasnezit, tak pojdem skusit