Jak na "rozkývané" auto

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Jak na "rozkývané" auto

Příspěvek od charger »

Jo, to chápu, že auto líp zatáčí, proto mi to přijde taky logické v nedotáčivém smyku. Nechápu to jen v přetáčivém :)
Ain´t nobody got time for that
Beny9700
Pan Řidič
Příspěvky: 337
Registrován: pon 16 dub 18:18

Re: Jak na "rozkývané" auto

Příspěvek od Beny9700 »

charger píše:Jo, to chápu, že auto líp zatáčí, proto mi to přijde taky logické v nedotáčivém smyku. Nechápu to jen v přetáčivém :)
Při vyšlápnutí spojky u předokolky se odpojí motor (který může buď táhnout nebo brzdit) a tím veškeré tření předních kol je k dispozici pro zatáčení, který je při vyrovnání přetáčivého smyku sakra potřeba.

Samo by se dalo současně bez vyšláplé spojky zrychlovat a tím tahem motoru eliminovat vznikající přetáčivý smyk, případně motorem brzdit a tím zpomalit překývnutí zpět. Ale otázka zní kdo z nás to stihne? ;;)
Na letišti bych to klidně zkusil, ale vím, že to nestíhám. Na běžný silnici když budu řešit krizovku radši vyšlápnu spojku a budu se snažit udržet auto v potřebném směru a pruhu :) .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám :-). Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera :-).
Odpovědět