Co jsem měla udělat a neudělala?

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1944
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od Lachende Bestien »

K definitivnímu závěru zevrubné analýzy případu "udělala neudělala" zatím stále chybí zásadní informace, a to sice zda u řítičky probíhal ovulační cyklus, a pokud ano, v jaké fázi. :ymblushing:

Pak už jen takové drobnosti jako rok výroby a info o pohonu náprav (FW nebo 4x4) a z těch vyplývající (ne)přítomnost éé es péčka.

Třeba taky systém nefungoval kvůli letitosti a zanedbanosti sjetiny.

Jinak v zatím v konkurenčním boji o největšího argumenta jako obvykle vede řB. :ymapplause:
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1876
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od Zajda »

řidičBOB píše: pon 24 črc 20:52 Fakt? Tak to asi neumím číst...
Oktávka první generace pravděpodobně ESP nemá.
Takže pointa je v tom, že víš prd a hraješ ramena.
A odpověď na mou jednoduchou otázku opět nikde... :-bd
Dokážeš se chytit každého slova takže ve čtení zakopaný pes nebude. Ale než aby ses snažil chápat sdělení, prosazuješ svou výrokovou logiku.
Oktávka první generace pravděpodobně ESP nemá.
Výrok chápu jednoznačně tak, že konkrétní exemplář Octavie ESP pravděpodobně nemá. Ne že první generace ho pravděpodobně neměla vůbec. Za mě to ani jinak pochopit nešlo.

A přesně zde tato větev diskuse měla skončit dokud tazatelka nedoplní info o svém autě.
《》
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od Arkis »

Já k tomu dodám jen jedno. Zkus si někdy s autem udělat opravdu plné brzdění. Opřít se do sedačky a zadupnout to co nejvíc. Spousta lidí má problém zadupnout brzdu naplno - intuitivně se toho bojí. Zkoušel jsem to kdysi s pár známýma a nikdo nebrzdil naplno. Jeď někam na prázdnou silnici, rozjeď se a dupni plnou silou na brzdy. Věřím, že budeš překvapená, za jak krátko auto zastaví. Většina řidičů bohužel i v krizové situaci brzdu jen "lechtá". Pokud je to i tvůj případ, tak příště může pomoct jen jednoduché správné zabrzdění, že se k zatáčce ani nedostaneš.

Každopádně teorie je jen malá část toho, jak tomu předejít. Důležité je jezdit, jezdit, jezdit a z podobných zkušeností se s prominutím neposrat. :) Mamka, když si v 18 udělala řidičák, měla podobnou krizovku a pak přes 20 let nejezdila, dokud ji úmrtí taťky k tomu nedonutilo. Pak začínala bez zkušeností a ještě k tomu vycvakaná. Snad všichni měli nějakou krizovku. To k tomu patří.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od řidičBOB »

Zajda: kecy...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od mattonecz »

Arkis píše: úte 25 črc 12:38 Já k tomu dodám jen jedno. Zkus si někdy s autem udělat opravdu plné brzdění. Opřít se do sedačky a zadupnout to co nejvíc. Spousta lidí má problém zadupnout brzdu naplno - intuitivně se toho bojí. Zkoušel jsem to kdysi s pár známýma a nikdo nebrzdil naplno. Jeď někam na prázdnou silnici, rozjeď se a dupni plnou silou na brzdy. Věřím, že budeš překvapená, za jak krátko auto zastaví. Většina řidičů bohužel i v krizové situaci brzdu jen "lechtá". Pokud je to i tvůj případ, tak příště může pomoct jen jednoduché správné zabrzdění, že se k zatáčce ani nedostaneš.

Každopádně teorie je jen malá část toho, jak tomu předejít. Důležité je jezdit, jezdit, jezdit a z podobných zkušeností se s prominutím neposrat. :) Mamka, když si v 18 udělala řidičák, měla podobnou krizovku a pak přes 20 let nejezdila, dokud ji úmrtí taťky k tomu nedonutilo. Pak začínala bez zkušeností a ještě k tomu vycvakaná. Snad všichni měli nějakou krizovku. To k tomu patří.
Ja teda naopak plný obcas davam, naposled kdyz sem si v kilu rozmyslel ze nepojedu na oranžovo červenou. A naopak sem čekal ze to zastaví driv
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1533
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od abgx1 »

Na novsich auta s brzdovym assistentom to nie je take terno. Staci ze prudko skocis na brzdu a auto ti same "pomoze" stlacit brzdu naplno s minimom namahy... A este k tomu rovno aj pusti vystrazne.


Inak je este celkom velky rozdiel medzi tym co dokaze ABS a ESP v napr. octe 1 vs octe 3.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od řidičBOB »

mattonecz píše: Ja teda naopak plný obcas davam, naposled kdyz sem si v kilu rozmyslel ze nepojedu na oranžovo červenou. A naopak sem čekal ze to zastaví driv
No, to si myslí mnoho řidičů, že to auto zastaví dřív. Proto jezdí 20cm nalepení na kufru autu pře nimi a když na to dojde, kontrolují jeho obsah s vlastním chladičem na silnici.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od Arkis »

abgx1 píše: úte 25 črc 14:36 Na novsich auta s brzdovym assistentom to nie je take terno. Staci ze prudko skocis na brzdu a auto ti same "pomoze" stlacit brzdu naplno s minimom namahy... A este k tomu rovno aj pusti vystrazne.


Inak je este celkom velky rozdiel medzi tym co dokaze ABS a ESP v napr. octe 1 vs octe 3.
Souhlasím. Jenže tady se baví o první generaci Octávie. :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od řidičBOB »

Takže opravdu plná brzda. S O1 1.9TDI/1.6MPI/1.8 20V jsem najel dohromady tak 500t km.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
PepaSFI
Pan Řidič
Příspěvky: 455
Registrován: ned 29 dub 18:23

Re: Co jsem měla udělat a neudělala?

Příspěvek od PepaSFI »

tady to, jako obvykle, začíná bejt docela sranda. Já se to hned ze začátku pokusil nasměrovat na prevenci protože si myslím že je lepší ten smyk nedostat, tuplem u začátečníka. A bylo to špatně, páč se mělo pouze a zásadně řešit co dělat když už smyk je. A postupně jsme se nějak dopracovali k zásadě na plno brzdit. Ale to mi ve smyku nepřijde jako nejlepší nápad. Ale možná už jsem někde mimo, já jezdím jen se špatnýma autama kde ještě fyziku nezrušili. Nebo že by šlo o brzdění předtím než ta krizovka se smykem nastane? Né to né, to by byla ta moje prevence a to je špatně, to přece neřešíme.
Odpovědět