kolik awd ma podle tebe 1,5 cestne LSD at uz uprostred nebo nebo jinde?jarka píše:Nemám se 4wd žádný zkušenosti, ale u full-time-awd si tu pomoc při brždění umím představit. Když jsem řídil v Brně závodní fwd s lamelovým 1.5 cestným LSD, tak hlavní věc které jsem si všiml byl právě o dost lepší grip při brždění. Přišlo mi, že to vyhladí rozdíl v gripu mezi levým a pravým kolem a výsledkem bylo o dost lepší chování na brzdách, což se projevilo podstatným posunutím brzdných bodů. U full-time-awd bych to čekal podobný, jen to umí vyhladit ještě mezi nápravama.
Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak na meziplyny?
Tak třeba evo nebo sti . Upřímě nevím - zkoušel jsem se nad tím zamyslet a nevymyslel jsem to - jen mi to přišlo jako princip, který by se mohl u awd uplatnit...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jak na meziplyny?
Stejně žádný sníh zase nenapadne.jarka píše:Na ORS se vykašli, vem M3 ať můžeš předvést 0-100kmh na sněhu pod 6s . Už aby byl sníh - bych se šel sklouznout...
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Jak na meziplyny?
M.Z.: minulou zimu jsem zjistil, že stačí když je aspoň hodně posypu .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Jak na meziplyny?
Furt ještě mám toho starého pašíka b5 s torsenem, nějak se s ním nemůžu rozloučitBond007 píše:Btw Vana - cim ted jezdis?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5613
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na meziplyny?
Ta toto vsetko mu robim?
Plus jeden vystizny koment
http://www.bridgetogantry.com/video-wtf ... you-do-it/
Plus jeden vystizny koment
http://www.bridgetogantry.com/video-wtf ... you-do-it/
I spent a long time learning it, Ron Simons used to try to hit me when I did it wrong, and now I enjoy doing it. That’s why I bought a ‘stick’ Leon Cupra 280 and not a DSG. Not because it’s better, but because I enjoy it. So screw you PDK, DSG etc…
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Dalkove studium - jak se naucit jezdit
pjanda píše:PzKpfw VI Tiger píše: ...
Jednu vec jsem ve sve mikrostati zapomnel - natrenovat presnost prace s plynem a prevodovkou jde take tim, ze budete radit bez spojky. Je to uz vrcholne cviceni po vypilovani vseho, co jsem zminil, ale presne tohle doklada nutnost vyslapavani spojky.
Zkuste si jet treba na 4, prestante zrychlovat i zpomalovat, at neni prevodovka zatizena. Neslapejte na spojku, proste vyradte. Na neutral pak zvyste otacky na uroven, kterou potrebuje trojka a pokud jste presny, opet bez spojky zaradite. Proc? Vsechna "kolecka" v prevodovce se toci tak rychle jako kola diky "zarazenemu" neutralu. Tohle muzete nacvicit i do docela vysoke rychlosti (samozrejme ne takove jako se spojkou) a byt tak jeste presnejsi a rychlejsi pri pouziti spojky.
....
Toto je opet zrale na video.
Nevim ci uz to tu bolo ale takto radil Senna, pretoze keď mal Ayrton osem rokov, tak ho rodičia pristihli, ako riadil rodinné auto. V tom čase bol ešte taký malý, že nedosiahol na spojkový pedál. Veľké starosti si s tým ale nerobil a radil bez spojky – počúval zvuk motora a vedel, kedy je na to vhodný čas.
Re: Jak na meziplyny?
No začal jsem to řazení zkoušet. Kdysi mě to už popadlo, ale nevydržel jsem u toho.
Začal jsem tréninkem především při řazení nahoru, protože jak tu bylo řečeno, dvojitá spojka pomůže i tehdy.
Ale mám dotaz. Při klidnější jízdě, či mírně ostřejší není takový problém přeřadit o stupeň nahoru a je na to času celkem dost, ale v případě nějakého razantnějšího zrychlování to zdržuje, protože to čekání, než spadnou otáčky motoru mě přijde děsně dlouhé.
Když přeřadím klasicky přes jednu spojku, tak se motor zbrzdí, otáčky spadnou rychle, "přebytečná" kinetická energie motoru se nějakým poměrem spálí na spojce a přenese se na kola (to druhé není na škodu) a mohu hned dál zrychlovat pod plynem, ale s dvěma spojkama mě to příjde dlouhé. Je na to nějaký fígl?
Začal jsem tréninkem především při řazení nahoru, protože jak tu bylo řečeno, dvojitá spojka pomůže i tehdy.
Ale mám dotaz. Při klidnější jízdě, či mírně ostřejší není takový problém přeřadit o stupeň nahoru a je na to času celkem dost, ale v případě nějakého razantnějšího zrychlování to zdržuje, protože to čekání, než spadnou otáčky motoru mě přijde děsně dlouhé.
Když přeřadím klasicky přes jednu spojku, tak se motor zbrzdí, otáčky spadnou rychle, "přebytečná" kinetická energie motoru se nějakým poměrem spálí na spojce a přenese se na kola (to druhé není na škodu) a mohu hned dál zrychlovat pod plynem, ale s dvěma spojkama mě to příjde dlouhé. Je na to nějaký fígl?
Re: Jak na meziplyny?
Jo, delat to rychle.. ono dost pomuze nevyslapavat po cele draze, sle jen do momentu sepnuti spojkyx-f píše:No začal jsem to řazení zkoušet. Kdysi mě to už popadlo, ale nevydržel jsem u toho.
Začal jsem tréninkem především při řazení nahoru, protože jak tu bylo řečeno, dvojitá spojka pomůže i tehdy.
Ale mám dotaz. Při klidnější jízdě, či mírně ostřejší není takový problém přeřadit o stupeň nahoru a je na to času celkem dost, ale v případě nějakého razantnějšího zrychlování to zdržuje, protože to čekání, než spadnou otáčky motoru mě přijde děsně dlouhé.
Když přeřadím klasicky přes jednu spojku, tak se motor zbrzdí, otáčky spadnou rychle, "přebytečná" kinetická energie motoru se nějakým poměrem spálí na spojce a přenese se na kola (to druhé není na škodu) a mohu hned dál zrychlovat pod plynem, ale s dvěma spojkama mě to příjde dlouhé. Je na to nějaký fígl?
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW