
Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
Pro me je dvojitej meziplyn oproti falesnymu o tolik narocnejsi na soustredeni ze to ani zdaleka nevyvazi ostani faktory. S falesnym meziplynem se dokazadu daleko vic soustredit na lepsi stopu, prenosy hmotnosti, vsimam si vic detailu ohledne silnice apod. Nerikam ze to je dobre 

M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Jak na meziplyny?
dokonce i po rovném a s kopce a ani nemusí být ta závějpavproch píše:do kopca resp. proti závěji - souhlas
Re: Jak na meziplyny?
@eda: bingo! (tím si taky omlouvám teho lempla ve mně...
)
@vana: imho z kopca awd a f/rwd brzdí plusmínus stejně, do kopca je rozdíl markantní, na kluz¨ké rovině samozřejmě taky

@vana: imho z kopca awd a f/rwd brzdí plusmínus stejně, do kopca je rozdíl markantní, na kluz¨ké rovině samozřejmě taky
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak na meziplyny?
já nepsal o brzdění, beru to komplexně
Re: Jak na meziplyny?
To by me zajimalo v cem je ta ctyrkolka komplexne lepsi?Vana píše:já nepsal o brzdění, beru to komplexně
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
Docela se divím že se na to ptáš ale budiž - jednoznačně lepší akcelerace včetně předjíždění, držení stopy včetně vyjetých kolejí, menší citlivost na boční vítr, menší citlivost na kaluže přípaně nahrabaný sníh, přijde mi stabilnější při brzdění a řek bych že i skutečně líp brzdí na hranici zásahu ABS, v zimě se dá zaparkovat i tam kam si dvoukolka netroufne. A drobný bonus je že vyjede i o hodně větší kopec. Připomínám že furt mluvím o kluzkém povrchu
Re: Jak na meziplyny?
jak souvisi brzdeni se sytemem pohonu?
podle me je u nej rozhodujici rozlozeni hmotnosti a ne co je pohaneno. proto treba 911 brzdi tak dobre. dtto stabilita a citlivost na bocni vitr.
imho jsou jedine vyhody 4kolky lepsi akcelerace a vyssi pruchodnost, nic vic. nevyhod vidim vic - vyssi hmotnost, nemoznost poradne ridit plynem (neberu xDrive a system od Porsche), obvykle vyssi cena a taky vetsi sance na zavadu.
podle me je u nej rozhodujici rozlozeni hmotnosti a ne co je pohaneno. proto treba 911 brzdi tak dobre. dtto stabilita a citlivost na bocni vitr.
imho jsou jedine vyhody 4kolky lepsi akcelerace a vyssi pruchodnost, nic vic. nevyhod vidim vic - vyssi hmotnost, nemoznost poradne ridit plynem (neberu xDrive a system od Porsche), obvykle vyssi cena a taky vetsi sance na zavadu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak na meziplyny?
Uz jsem to tu kdesi psal... Absolvoval jsem par jezdeni na ledovym okruhu, kde se rozdil v rychlosti mezi ctyrkolkama a dvoukolkama pohyboval v radu par desetin vteriny
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
u trvalé 4x4 motor pomáhá rovnoměrně brzdit všechna 4 kola na hraně před zásahem ABS, třeba na sněhu je to docela poznat (samozřejmě víc na nižší kvalty)mmira píše:jak souvisi brzdeni se sytemem pohonu?
Podobný rozdíl je když pojedeš s kopce s dvoukolkou bez kvaltu nebo s kvaltem - to druhé působí citelně jistěji
Bond: nevím jak na ledovém oválu ale v běžném provoze je na sněhu rozdíl propastný. Potřebuješ předjet? Předjedeš. Potřebuješ vyrazit přes křižovatku ? Vyrazíš. Jízda je daleko jistější, přece to sám musíš znát
To vyjetí na kopec které se dává jako hlavní přednost 4x4 beru už jen jako třešničku na dortu
Re: Jak na meziplyny?
brzdeni motorem na hrane zashu ABS? to se bavime o sjizdeni ledove hory, ne? navic brzdeni motorem je jedina situace, kde TRVALE awd k necemu prispiva, ovsem zalezi taky na tom, jestli srovnavas s fwd a rwd. u spatne vyvazene fwd to bude markantni rozdil, u 50:50 RWD temer zadny a u 911 bude stabilnejsi to porsche.Vana píše:u trvalé 4x4 motor pomáhá rovnoměrně brzdit všechna 4 kola na hraně před zásahem ABS, třeba na sněhu je to docela poznat (samozřejmě víc na nižší kvalty)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou