Jeli jsme vyletne, vsak jsme meli vyletni auta

Tady se da jet jeste mnohem rychleji, jdou tam i dve mista, kdy jsou kola do vzduchu, ale o to tu neslo a navic provoz... Treba to jeste vyjde pres tyden a dame SS s necim poradnym, myslim, ze by to bylo vhodne
N52 a N53 zajimave srovnani, kdyz jsem se vratil do 330i s N52, kterou jinak povazuji za dost tupe auto, citil jsem se, jako bych usedl Rockymu v ringu za krk a musel ho vodit mezi provazy

Spojka, brzy, rizeni, razeni, plyn, to vse je o u letosni 330i o dost mekci, jemnejsi, aktivnejsi... Ale rekl bych, ze nic z toho by mi nejak zvlast nevadilo, je to proste pohodovejsi auto, ale ty otacky padaji taaak straaasne pomaluuu, ze se to vubec neda popsat slovy

Toto by BMW opravdu delat nemelo a asi bych to nesnesl. A co me opravdu dostalo bylo otupeni motoru pri jizde na zpatecku, to jsem musel dat skoro plny plyn, abych prekonal ten minikopecek na parkovisti
Ale porad je to dobre a nepochybuji o tom, ze ty negativni zmeny od stavu nekdy v roce 2007-8 jsou jen lehoucky odvar toho, co za zmeny nas ceka u F30...
Kazdopadne i ja dekuji, zes prijel a mohli jsme to aspon kratce projet

Milovník starých pořádků.
Skanz3n