Ještě k výjezdu z parkoviště - pokud by se nejednalo o účelovou komunikaci nebo všeobecně místo ležící mimo pozemní komunikaci, tak tam skutečně musí stát do aleluja nebo se domluvit na přednosti (použil jsem autoškolskej slang, jasně, že normálně by se to řešilo pokynutim ruky) jako třeba když do křížový křižovatky bez upravené přednosti přijedou ze všech 4 stran auta a každé musí dát přednost tomu, co přijíždí zprava. DZ V4 (vodící čára souvislá) sice osvětluje, že se ze směru od parkoviště nejedná o křižovatku, ale obecně platí, že se řidič nemusí dívat na značení těch, komu by měl dát přednost právě protijedoucím nebo zprava. Určitě by v takovejch případech neškodilo informovat jedoucí po "hlavní" i značkou, třeba i s dodatkovou tabulkou. To by musel člověk jezdit s katastrální mapou na volantu a tápat, jestli na další křižovatce musí dávat tomu zprava přednost nebo ne (za předpokladu, že se nekouká na značky, které neplatí pro jeho směr jízdy).
Ale dobře víme, že svět funguje i bez pravidel, protože maj lidi hlavu a na ty značky platící pro směr, komu by měl dávat přednost, se kouká. Například když jedete parkovištěm hypermarketu bez úpravy přednosti, jedete jako na hlavní plnou rychlostí, ikdyž zleva jede auto plnou rychlostí (jede přeci rovně, tak je na hlavní!

)? Já teda ve většině případu přednost zprava v takovym případě nedostanu ikdyž jí dostat mám.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
