driver píše:Diskvalifikovat se před závodem, to umíš jen ty
Kdo na to opravdu šlápne, a nemá obě ruce v race poloze, ten se toho má ještě hodně co učit...
Nevidím problém v sundání jedné ruky z volantu na 0,5 vteřiny kvůli podřazení na brzdách nebo při zrychlování.
V zatáčkách bych volant jednou rukou nedržel, ale ty určitě víš, že tam se řadit nemá
pavproch píše:Cvičná (planá teoŕetická) otázka - RS3 s pětihrnkem jde kupiť s 6MT?
Cvičná otázka: Chceš tvrdit, že s manuálem bys v RS3 zajel lepší čas?
Tyhle letadla řadí úplně jinak než S verze a dokonce už teď se nestává, že by jsi přeředil jedním stiskem o dva kvalty, jako se tomu dosud stávalo, že když jsi řadil přesně v době kdy auto, tak to skočilo o dva kvalty. Podle mě to je teď skoro dokonalé a právě řazení v zatáčce je proti manuálu zásadní pecka.
Já bych manuál nechtěl ani do Fabie RS, jak se to hrne v zatáčce lehce ven a jsi v červeném, tak u manuálu nemáš koncentraci ještě řadit a korigovat pohonem i volantem tek dokonale:D A u něčeho, co předjede běžného 99% provozu, mi to už vůbec smysl nedává, dnešní RS vypráskají i starší supersporty, sice né na trati, ale v provozu úplně s prstem v nose.
Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.
EL_XEL píše:Já teda nevím, ale kdybych měl R jenom pro zábavu a ne daily, tak bych chtěl manuál. Prostě proto, že je to s ním větší zábava (a to nejsem žádný staromilec). Že bych byl o něco pomalejší? No a, to auto je tak rychlé, že to na běžné silnici stejně nemám šanci využít.
V čem ta zábava spočívá? Že všichni sedíte nakřivo a máte zničenou páteř?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)