Brus píše:proč v té F50 občas mírně přibrzdí levou?
To lehke "naslapavani" brzdoveho pedalu levou nohou se pouziva k otestovani vadnuti brzd, resp. propadani brzdoveho pedalu. Byt je Kurosawa ze stare skoly, pouziva se to bezne i dnes viz treba V8 supercars...
Jak pise mmira muze se tato technika pouzivat i pro ohrivani studenych brzd nebo pro jejich ocisteni, ale to neni tento pripad.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
breadvan píše:To lehke "naslapavani" brzdoveho pedalu levou nohou se pouziva k otestovani vadnuti brzd, resp. propadani brzdoveho pedalu. Byt je Kurosawa ze stare skoly, pouziva se to bezne i dnes viz treba V8 supercars...
jj, tohle jsem zapomnel zminit. jsou mezi nami i takovi, kteri to delaji i v beznem provozu. zase odkazu na nase dalsi video .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007 píše:
vim za budu nepopularni, ale prijde mi ze ta prace noh i ruk pri podrazovani s meziplynem neni zrovna nejrychlejsi a nejpresnejsi... aspon me se zda, ze ten meziplyn vzdycky zbytecne prezene a pak ceka az mu spadnou otacky na rozumnou hodnotu a teprve zaradi....
Nezda se to jen tobe. Taky bych rekl ze ten meziplyn da nekdy mozna vetsi nez by bylo potreba, i kdyz ne vzdycky. Spis pri podrazovani na nizsi rychlosti.
Neni nad to srovnat primo s mistrem na stejnem okruhu
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
mmira píše:jsou mezi nami i takovi, kteri to delaji i v beznem provozu.
Pavel? Myslim, ze prave on to tu v nekterym prispevku taky kdysi zminoval...
Dalsi nezminenou moznosti pri zavodech je taky klasicky "decrease chance of overtake". A jeste k tomu natlakovani, to se pouziva v pripade problemu s brzdami, resp. "dlouheho" brzoveho pedalu.
Brus píše:on to udělal i na výjezdu ze zatáčky, takže důvod nebude jen otestování brzd
Tech duvodu muze byt samo vic. Ale imho si zkousi (anebo fakt tlakuje?) pedal na zacatku rovinky po vyjezdu ze zatacky a pak na konci rovinky pred samotnym brzdenim.
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
chipy: na prenos hmotnosti staci na okruhu ubrat plyn. technika pribrzdovani levou nohou na potlaceni nedotacivosti je trochu neco jineho a pouziva se hlavne u FWD, obcas i u predokolkove naladenych AWD.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Brus píše:proč v té F50 občas mírně přibrzdí levou?
To lehke "naslapavani" brzdoveho pedalu levou nohou se pouziva k otestovani vadnuti brzd, resp. propadani brzdoveho pedalu
Dělá to taky pjanda ve videu se Saabem. Někdy se brzdí levou i proto, když projíždíte místa, kde není potřeba podřazovat, jen trochu přibrzdit. (myslím, že i to dělá pjanda na videu se Saabem)