Elektromobita a autorevue.cz

O všem co se týká našeho webu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od mattonecz »

Tyhle titulky :D https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw ... ak-oslovit

Parodie na web o autech taky nema jaky oslovit nikoho krome jerryho a LB :D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

No blbý na tom je, že ten nadpis i článek, jsou pravdivé :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1876
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Zajda »

:D
Když to člověk vezme pragmaticky, tak mezi hlavní výhody pro majitele EV patří:

- můžou vjet a parkovat i tam, kde je jinak zakázáno
- vyhnou se dodatečnému zdanění nebo dokonce uplatní dotaci na pořízení
- pro reprezentaci je dnes dobré mít EV
- rychlejší regulace motoru bez nutnosti řazení je výhodná pro ovládání a komfort jízdy hlavně ve městě
- domácnost s možností vyrábět vlastní elektřinu je soběstačná ve své mobilitě alespoň např. na nižší desítky km denně.

První 2 body řeší uměle vytvořené problémy, třetí bod s nimi souvisí.
Komfort jízdy ocení všichni.
Efektivně vyrábět elektřinu pak může menšina z menšiny co bydlí v domech.
Dál mě fakt nic nenapadá.
《》
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od jerry »

Ale ta velká ztráta hodnoty ojetého bateriáku není výmysl. Stačí si projít mobile.de a potvrzuje se níže uvedený článek.
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/m ... ilionu-kc/
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

Zajda: co si mám představit pod komfortem jízdy?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1876
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od Zajda »

Reakce na "plyn", elektromotor odbourá většinu zpoždění, což je za mě zvýšení řidičského komfortu. Nepotřebuje kickdown, roztočit turbo, kontrolovat emise při každé změně zátěže.
《》
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

Hmm, tak tohle mne nikdy nenapadlo jako jízdní komfort.
Spíš jako vlastnost elmotoru
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3346
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od jerry »

Super zpráva pro Plzeňsko. VW Gigafactory nebude. Kde by vzali makáče? Další cizince? Je jich na Plzeňsku málo? Dělají v Plzni málo bordel?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3234
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od mattonecz »

:D
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27057
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobita a autorevue.cz

Příspěvek od řidičBOB »

jerry: ono by se slušelo k tomu napsat i zo b) Gigafactoty nebude nikde v Evropě
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět