
Kdyby takove existovalo, nikdy bych nezacal sam psatVrooom píše:Btw. je nejakej medium, ktere uznavate?

Po svete se par zajimavych magazinu najde. Z nemeckych jsem sveho casu sledoval Sport Auto, meli na veci vcelku rozumny pohled...
Kdyby takove existovalo, nikdy bych nezacal sam psatVrooom píše:Btw. je nejakej medium, ktere uznavate?
Aky je prosim Vas nazor na EVO pripadne Autocar? Ja mam na tieto dva magaziny nejaky svoj nazor, tak som zvedavy, ci sa zhodnu...pjanda píše:Kdyby takove existovalo, nikdy bych nezacal sam psatDostal jsem se k tomu jen tak, ze nebylo co cist a nad vetsinou testu jsem jen kroutil hlavou. Ale to je rec o CR, zde je dobry clanek na "mainstreamovem" webu velkou vyjimkou.
Po svete se par zajimavych magazinu najde. Z nemeckych jsem sveho casu sledoval Sport Auto, meli na veci vcelku rozumny pohled...
Evo jsem nikdy nesledoval, takze nemohu soudit. Autocar jsem jistou dobu cetl, maji urcite spravny styl a lecjake pohledy s nimi sdilim. Ale az prilis casto se nechavaji omamit dieselovymi vypary. Autocar uz jsem si nikdy nekoupil od chvile, kdy napsali (UK redakce), ze 535d jede v realu vlastne jako M5 a podlozili to informaci o tocivem momentu. To je opravdu pozoruhodne, kdyz 535d nejede ani jako 530i (200 kW) natoz pak 535i, 540i, 545i, 550i nebo dokonce M5. Kdyby to byl vyjimecny pripad, reknu si ulet, ale podobne zvracene pohledy se v Autocaru objevovaly a objevuji pravidelne.Snowman000 píše: Aky je prosim Vas nazor na EVO pripadne Autocar? Ja mam na tieto dva magaziny nejaky svoj nazor, tak som zvedavy, ci sa zhodnu...
Dakujem. Nazory tychktorych casopisov a medii sa vyznamne menia sefredaktormi a prispievatelmi. Toho som si strasne vsimol na spominanom AUTOCARe. Mam doma vsetky diely okrem dvoch kuskov, ktore mi usli. A spatne sa da krasne vysledovat, smer akym sa hlavne britska redakcia ubera. K tej ceskej nemam ziadne namietky, vedia si povedat svoj nazor a to si na nich strasne vazim a vlastne AUTOCAR kupujem, uz len kvoli nim. Co sa tyka britskej, zobrala na seba formu klasickeho mienkotvorneho tyzdennika/mesacnika, kedy to najnovsie je najlepsie a to co je in je aj the best. A hlavnu zmenu v ich smerovani som zaznamenal pri odchode Chrisa Harrisa(chvilu mal svoj online dennik a teraz prispieva do magazinu EVO). A treba sa na to pozret este je inak...v cechach je to casopis pre nadsenych vodicov, no v UK je to ekvivalent Sveta Motorov(iked treba uznat ze nie az v tak tristnej forme). Ospravedlnujem sa za OT, kludne sa moze zalozit nove tema (Ne)Konkurencia pre Autoforumpjanda píše:Evo jsem nikdy nesledoval, takze nemohu soudit. Autocar jsem jistou dobu cetl, maji urcite spravny styl a lecjake pohledy s nimi sdilim. Ale az prilis casto se nechavaji omamit dieselovymi vypary. Autocar uz jsem si nikdy nekoupil od chvile, kdy napsali (UK redakce), ze 535d jede v realu vlastne jako M5 a podlozili to informaci o tocivem momentu. To je opravdu pozoruhodne, kdyz 535d nejede ani jako 530i (200 kW) natoz pak 535i, 540i, 545i, 550i nebo dokonce M5. Kdyby to byl vyjimecny pripad, reknu si ulet, ale podobne zvracene pohledy se v Autocaru objevovaly a objevuji pravidelne.
Tak to urcite je, obsah vytvari lide a ne znacka. Autocar samo o sobe neznamena nic... Ostatne, mam za sebou cerstve podobnou zmenu jako Chris Harris a z toho jak jsme roky delali AutoRevue nezbylo behem chvile prakticky nic.Snowman000 píše: tychktorych casopisov a medii sa vyznamne menia sefredaktormi a prispievatelmi. Toho som si strasne vsimol na spominanom AUTOCARe.
Českému Autocaru už delší dobu "velí" Miro Mihálik a IMHO to dělá velmi dobře. Ale asi jsem trochu zaujatý, známe se osobně, dokonce jsme jednu dobu spolupracovali a občas se potkáváme dodnes.pjanda píše:Znam pochopitelne vetsinu ceskych novinaru a rekl bych, ze cesky Autocar byval kvalitni v dobe, kdy tam pracoval Honza Cerny, ktereho povazuji za rozumneho cloveka. Take Jirka Cervenka je mi blizky, ale myslim, ze skoncil na spatnem webu, ktery mi prijde byt trvale nesrozumitelny pro dvojjakost sveho pristupu k veci. Pozdeji jsem AC nesledoval a vzhledem k nekonecne fluktuaci lidi v branzi ani nevim, kdo jej dnes dela. Znam jednotlive lidi, ale ptat se: "Kde dnes pracujes," to se na tiskovkach nenosi, neresilo by se tam nic jineho