Stránka 75 z 75

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: úte 17 pro 08:19
od mmira
bohuzel, obraz ne nas, ale lidi vseobecne. kvalita obsahu dnes o navstevnosti nerozhoduje, jen titulek a prvni veta perexu.

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: úte 16 čer 16:17
od _sulcik_
https://www.autoforum.cz/bleskovky/23-l ... is-nelisi/

přijde vám tenhle článek opravdu normální? Vážně může někdo toto napsat a říct si: "Jo, dneska jsem odvedl dobrou práci."?
28 km/h v maximálce je docela dost, nehledě na to, že stačí pohledat na internetu a nová corsa 130k udělá 200 km/h, takže rozdíl je ještě větší. To pisatel chyběl na základní škole, když se probíralo, že odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti? A to se ani nebavím o tom,že porovnávat auta podle max. rychlosti je záležitost prvního stupně základní školy, protože záleží dost na zpřevodování...
Stačí se podívat na zrychlení obou aut, kde je rozdíl dvojnásobný... Ještě dodám, pokud to pisatel neví, že Výkon je fyzikální jednotka a ty se s časem nemění jsou stejné jako před 30 lety. Tedy před 40 lety to bylo trochu jinak, to byl totiž výkon dělnické třídy a tak byl dvojnásobný, protože kapatalističtí fyzikové čekali na každé naše zaváhání...

Vážně ostuda vydat takový paskvil, hlavně že to má chytlavý nadpis

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: pát 02 říj 11:51
od aikoN
Měl bych dotaz k tomuhle článku:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... tu-zadrel/

Jak nadpis, tak celý úvod se nese v duchu, že auto v testu propadlo kvůli tomu, že má litrový tříválec, který se ukázal být značně nespolehlivý. Když následně dojde na problémy, jsou zmíněny následující:
- uvolněné sedadlo
- rachotící řízení
- vadný termostat
- vadné uchycení olejové pumpy

Marně ve výčtu hledám něco, co by se dalo klasifikovat jako závada motoru, případně něco, co by mělo příčinnou souvislost s tím, že se jedná o "vyhoněný" litrový tříválec, který má být údajně hodně namáhaný, čímž se úvod článku obšírně zaobírá. Mohu požádat o vysvětlení tohoto rozporu?

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: pát 02 říj 17:31
od SamotZdeny
TOHLE ti nestačilo?
Během demontáže pohonné jednotky bylo zjištěno, že selhal šroub, který sloužil k uchycení olejové pumpy. Následně díky tomu došlo na destrukci jejího ozubeného řetězu, jehož kousky se dostaly do jednotky, a zkolabovalo tak mazání. Výsledkem je zadřený a tedy kompletně zničený motor.

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: pát 02 říj 18:10
od _sulcik_
Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu. Prostě již klasický místní odpadní clickbait na stejně odpadní stránce, kterou drží nad vodou jen velká členská základna tohoto fóra. Škoda, kdysi to bývala moje nejoblíbenější česká stránka s auty.

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: pát 02 říj 21:27
od aikoN
_sulcik_ píše:Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu.
Přesně tak.

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: čtv 26 lis 14:00
od Shr3k
Jedna Petra povídala:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... a-zadarmo/

Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru (sic!):
Změny parametrů motoru SKYACTIV-X IPM1 bylo dosaženo další optimalizací spalovacího procesu, a to nejenom aktualizací řídícího software hnacího agregátu, ale také použitím nových odlišných dílů a komponentů, mimo jiné i pístů s dopadem na kompresní poměr.
Uvedené změny se odráží rovněž v homologaci a schválení těchto vozů IPM1 – jejich údaje v CoC a registračních dokumentech jsou jiné a odpovídají novému provedení.
Komplexní zpětná změna výkonových parametrů pro dosažení výkonu přicházející verze IPM1 u již provozovaných motorů SKYACTIVE-X vozů Mazda3 a Mazda CX-30 tedy z výše uvedených důvodů není možná a není ani plánována výrobcem.

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Napsal: sob 23 říj 13:46
od Stepan
https://www.autoforum.cz/predstaveni/sk ... -zdrazuje/

Nezlobte se na mě, ale ten článek je fakt enormní snůška blábolů.
Patříte-li ovšem mezi příznivce největší české automobilky, nemáme pro vás dobré zprávy - nedostatek komponentů potřebných k výrobě aut zašel až tak daleko, že Škoda dnes nevyrábí a dokonce roku neplánuje vyrábět téměř nic a její prodeje klesají nejvíce mezi všemi srovnatelnými značkami v Evropě. Situace zkrátka není dobrá a je otázkou, kdy vlastně dobrá bude.

Jak byste se v takové chvíli jako firma zachovali? My bychom se snažili už tak jistě rozčarované zákazníky nedráždit.
Jako sorry, když vím, že mám brutálně omezený výrobní kapacity, tak napálit cenu je přece úplně logický. Vím že můžu vyrobit jenom velmi limitovanej počet aut, no tak si je holt budou moc koupit jenom ti, kteří o ně fakt stojí. Nemá cenu abych se cenou podbízel všem potenciálním zákazníkům, když jim stejně nemám co dodat..
Za této situace bychom našlapovali velmi obezřetně, pokusili se maximalizovat množství nových objednávek a snažili se udržovat kupce v dobrém rozmaru i solidními cenami, neboť na výhodnou koupi budou lidé ochotněji čekat než na tu cenově vyšponovanou. Však už teď jsou ceny extrémně vysoko. Co ale udělá ve stejné situaci česká automobilka? Zdraží.
Proč bych se měl snažit maximalizovat množství nových objednávek? Abych si na sebe upletl závazek, že musím dodat X za Y peněz, když reálně do výroby mi X půjde za několik měsíců a v současný době nejsem schopnej predikovat, kolik mě ta výroba jako taková bude reálně stát? Proč bych to dělal?