

Uz jen kdyz vezmete Adenauer Forst narovno, musi to usetrit nekolik sekund, normalne se tam zpomaluje dost pod 100 km/h

a hlavne panda 1,3 JTDbeaumont píše:pjanda: Tak PROTO BMW vymyslelo X5 M a Porsche Cayenne GTS![]()
Ale Pandě by se to taky líbilo. Ta věc je v lehčím terénu, na sněhu, blátě atd. až nečekaně schopná, určitě lepší než X5 M na standardním obutí. A protože má (Panda, ne X5) superkrátkou jedničku (místo redukce), tak v akceleraci 0-40 km/h je téměř neporazitelnáDál už je to pravda o poznání slabší...
to zapadnuti bylo z casti umyslne, chteli jsme zjistit, jak funguje elektronicka uzaverka a ta proste nefungovala vubec. jinak je to proste soft auticko, ktere v terenu mirne tezsim toho moc nezvladne. do prudkeho kopce se to vyhrabe to umi, ale mekci povrch to auto rado vubec nema. Ono je to i o gumach, coz je problem.beaumont píše:goes: To zapadnutí byl ovšem následek fatální řidičské chyby. S Pandou se podobné situace musí řešit tak, že člověk najede na bahnitý úsek na nižší rychlostní stupeň s více méně plným plynem a neubere. To zajistí, že se připojí a zůstane připojená i zadní náprava a auto toho pak projede docela dost. Ubrat ovšem znamená zapadnout.
Co sem četl na garáži a tak, tak prej není vo co státbeaumont píše:A sakra, to je mi lítoTo jsem si chtěl někdy vyzkoušet... No nic, vystojím si frontu u p. Jandy
Jel bys kamnama, ať tě tolik nestojí cesta?Arnie J píše:Má smysl tam jet se starýma gumama, které jsou tvrdé jak beton a poněkud klouzavé, nebo si mám koupit nové a zrovna je odrovnat?