Fotit jsem chtel, ale cas nebyl od prvniho vecera ani trochu

Takze od fotky s prijezdem Lama Teamu nemam nic, ale kluci fotili, tak neco urcite bude...
Pro me zazitky:
- cesta tam a polovina trasy ujeta v nejpravejsim pruhu protoze Nemci (to v negativnim smyslu slova, dale uz to bude pozitivni)
- setkani a jizda s GT3 RS 4.0. Ac nezajeta, ocividne pozoruhodne vyladene auto...
- fungovani 911 C2S na Corsach, fantazie. Mnohem lepsi nez na Cupech. Kolem 8:30 s tim v provozu slo jezdit s rezervou.
- konfrontace s drugsterovym ridicskym posunem za posledni roky

- Mirkovo zjisteni, ze dokaze jezdit bez ESP (kdyz si ho na zacatku kola zrejme omylem vypnul, jel dost ostre a zjistil, ze se nestalo vubec nic

)
- jizda s Rikinovou 130i, pro me vzpominka na mladi

To auto je porad stejne neuveritelne - ve trech lidech, na normalnich pneu (P Zero) naplno cele kolo bez ztraty kvetinky. Bond potvrdi, ze v technickych pasazich se Z4MC nebyl s to jet zasadne rychleji. Ale neni to jen o tom, ta ovladatelnost, hravost...
Mohl bych jeste dlouho pokracovat, je toho spousta

A skoda, ze nebylo vice casu, bylo by toho jeste vice...
Na cas se moc jezdit nedalo, dopoledne bylo mokro, pak rada nehod a omezeni, velky provoz a dost neuhybajicich ridicu. Kazdy, kdo dal cas pod 9 minut, je u me hrdina

Na vice to chtelo hodne agrese pri predjizdeni. Pro me nejlepsi kola: 8:28 sam, 8:38 s drugsterem, ta byla jeta celkem ostre. Je to pevny start za vyjezdem z boxu az do ubrani na omezeni na konci, nejakych 200-300 m za tou posledni branou. Ale vsechno s rezervou - predjizdeni pomalych aut, alespon jedna zluta vlajka... Verim, ze ciste kolo bych dal okolo 8:15 jako se Z4MC.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n