S ohledem na to, že by mělo jít o člověka schopného zpracovat především "nehořlavá" nebo "nadstandardní" témata v omezeném počtu (řekneme 2-3 bleskovky/články denně), jde o práci, kterou je možné dělat i při jiném zaměstnání po večerech či nocích. Vyšší zapojení bychom očekávali jen nárazově, převážně v případě předem známých událostí (významné autosalony apod.).
Co očekáváme:
- přirozený zájem o automobilovou problematiku a co možná nejvyšší orientaci v oboru,
- solidní pasivní znalost anglického jazyka, schopnost porozumět anglicky psanému textu,
- chuť a schopnost psát (chuť je hlavní, zbytek se dá naučit),
- kritický pohled na dění kolem Vás, měly by Vám být blízké naše pohledy na věc,
- flexibilitu, jakkoli v tomto případě omezenou. U novinek jsme ke zpracování tlačeni okolnostmi, je nutné být schopen se tomu přizpůsobit,
- spolehlivost a pečlivost,
- ochotu snášet mé pedantské editorství. Nevadí mi článek z 50 % předělat, to je má práce, nesmí Vám ale vadit, že se tak stane. Odpovědnost za obsah nesu vždy já.
Co nabízíme:
- možnost podílet se na rozvoji kritického a racionálně smýšlejícího automobilového magazínu (takových vážně mnoho není),
- dostat se do "kolotoče" automobilových médií a získat část know how těch, kteří se v tomto oboru pohybují již mnoho let,
- rozumné finanční ohodnocení (pravděpodobně honorář za každý zpracovaný článek, celková odměna do 10 tisíc Kč měsíčně),
- možnost dalšího rozvoje - věříme, že dále porosteme a Vaše služby, pakliže s nimi budeme spokojeni, budou stále více třeba. V úvahu navíc připadá i rozšíření záběru o další aktivity, kterými se zabývame (testy aut, účast na rozličných prezentacích a dalších automobilových akcích),
A dodal bych: možnost pracovat pod vedením autora mnoha bestsellerů, tedy mnou

Další obecné informace můžeme probrat přímo zde, v případé konkrétnějšího zájmu mi prosím pošlete SZ, zareaguji v rámci možností co nejrychleji.