Stránka 6 z 7

Re: EnyaQ

Napsal: ned 08 srp 16:22
od Honza42
To není pravda, přece když si budem ty Eňáky a jiné elkrtoňáky navzájem dotovat, budeme nakonec všichni žít bohatý a šťastný život v zeleném euroráji.
Můj Eňák zaplatíš Ty a Tvůj Eňák zaplatím já, takže ve skutečnosti je to vlastně zadarmo. :D

Re: EnyaQ

Napsal: pon 16 srp 18:14
od řidičBOB
Jenom krátce:
Sere mě dosti obrazovka uprostřed, která není natočená k řidiči, jako u iD4, ale spíš asi jako kino pro zadní sedačky.
80tka na plné nabití ukáže 420km dojezd. Takže reál 350.
Líbí se mi, že pádla pod volantem převzali fci od e-tronů a na rozdíl od iD4 jsou to stupně rekuperace v režimu AUTO. Super věc.
Jízdně k tomu nic nemám. Vzadu širší pneu jsou super. Auto je stabilní, s nízkým těžištěm, takže jede jako po kolejích.
Interiér hezký, až na ty hnusné plasty na dveřích - grcka.
Ale co je vážně mimo, je cena! Za Xko, slušně vybavené, chtít 1.7mio - to je drzost!!!

Re: EnyaQ

Napsal: úte 17 srp 21:04
od jerry
Také se krátce přidám. Minulý týden jsem eňáka viděl na nabíječce u krámu a teda ten čumák v reálu je ještě odpornější. Nelíbí se mi žádná krabicoidní auta, ale tohle fakt ne.

Re: EnyaQ

Napsal: pát 10 zář 09:33
od ctrl_j
Enyaq 70.000 objednavek (DE 20.000, NO 13.000, NL 10.000).

Re: EnyaQ

Napsal: pon 25 říj 15:25
od EL_XEL
řidičBOB píše: pon 16 srp 18:14 Jenom krátce:
Sere mě dosti obrazovka uprostřed, která není natočená k řidiči, jako u iD4, ale spíš asi jako kino pro zadní sedačky.
80tka na plné nabití ukáže 420km dojezd. Takže reál 350.
Líbí se mi, že pádla pod volantem převzali fci od e-tronů a na rozdíl od iD4 jsou to stupně rekuperace v režimu AUTO. Super věc.
Jízdně k tomu nic nemám. Vzadu širší pneu jsou super. Auto je stabilní, s nízkým těžištěm, takže jede jako po kolejích.
Interiér hezký, až na ty hnusné plasty na dveřích - grcka.
Ale co je vážně mimo, je cena! Za Xko, slušně vybavené, chtít 1.7mio - to je drzost!!!
A jak takový auto působí dynamicky při běžné jízdě ve městě/po okreskách? Papírově se to třeba k mému R neblíží ani smykem, ale zase v praxi než se mi u Golfa nadechne turbo a podřadí to, tak je to někdy dost opruz. Nečekám, že x80 bude drtit rychlostky, spíš mě zajímá, jak to reálně jezdí.

Re: EnyaQ

Napsal: úte 26 říj 07:42
od řidičBOB
Je znát hmotnost, ale živé to je hodně. Na druhou stranu je rozložení hmotnosti v pořádku a nízké těžiště tomu dává jistou stopu.
Mě to přišlo fajn a jezdí se mi s tím dobře. Akcelerace je v pohodě v jakékoliv rychlosti. Limitujícím faktorem je akorát omezovač na 160kmh.

Re: EnyaQ

Napsal: úte 26 říj 08:22
od EL_XEL
No ta 160 mě sere hodně. Já sice typicky nejezdím nějak excesivně rychle, ale v Německu si tu 160 na tempomat dám a mám rád nějakou rezervu. Škoda, že až bude to RS tak nebude možnost si to koupit bez RS "kastle".

Re: EnyaQ

Napsal: úte 26 říj 08:59
od jerry
Někde jsem zaslechl, že od 2022 mají mít všechna nová auta v EU omezovače rychlosti. Ve smyslu, že GPS sleduje pohyb a při překročení aktuální povolené rychlosti v místě začne auto pípat jako dnes při nezapnutí pásů. Přestane pípat při ubrání na povolenou rychlost. Tedy umožní to zvýšení rychlosti (předjetí, riziková situace), ale dlouhodobě to bude nesnesitelné. Nezdá se mi, že už až tak a tak rychle. Ale raději se ptám, zda je to hoax nebo přece jen něco pravdy?

Re: EnyaQ

Napsal: úte 26 říj 09:42
od Snowman000

Re: EnyaQ

Napsal: úte 26 říj 10:09
od řidičBOB
To bude jeden drátek :))