EnyaQ
Re: EnyaQ
M3 je cenově pořád hodně jinej level. Ale ony všechny bateriáky jsou pro lidi s platem 25 tis. drahej špás. A takových lidí je u nás 50% Ani v Německu na venkově bateriáka skoro nepotkám. A ti z Mníšku pod Alpou daleko nejezdí. To by jim mohla dojít baterka
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: EnyaQ
A ty znáš někoho, kdo v Praze dělá za 25k? To snad i ta hajzlbába v metru si vydělá za měsíc víc...jerry píše:Ale ony všechny bateriáky jsou pro lidi s platem 25 tis. drahej špás.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: EnyaQ
A víš, jak je to v Norsku s dotacema na EV? Resp. daněma při koupi neEV?ctrl_j píše:Nahodou o EnyaQ je zajem. Minulej mesic vic registraci i nez RAV4. V Norsku teda.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: EnyaQ
Oni chtějí eňáka prodávat jen v Práglu? Nebo tam už všichni Češi bydlí? No nic, kvůli eňáku se někteří do Práglu i přistěhují, pak si ho budou moci dovolitpetr_riha píše:A ty znáš někoho, kdo v Praze dělá za 25k? To snad i ta hajzlbába v metru si vydělá za měsíc víc...jerry píše:Ale ony všechny bateriáky jsou pro lidi s platem 25 tis. drahej špás.
Jinak medián mezd 2021 je necelých 30 tis. Kč. Takže 50% Čechů víc nemá. Ale uznávám, že jsem vycházel z hodnoty nižší. Ale i tak asi eňáka i jiné předražené bateriáky kupovat nebudou. Aspoň jich bude dost pro Praháky
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: EnyaQ
Tak reagoval jsi tím na mě, který jsem uváděl, že pro lidi bydlící v Praze a okolí mi to smysl dává i ekonomicky, resp. je to dostupné, protože cena je srovnatelná s jinými vozy zde ko (ač já bych si ho nekoupil). Tak mi přišlo jasné, že se bavíme o Praze a okolí, ale asi každý máme jiné vnímání psaného textu Možná si zkus ještě jednou přečíst, co jsem psal, třeba ti to podruhé docvakne.jerry píše:Oni chtějí eňáka prodávat jen v práglu? Nebo tam už všichni Češi bydlí? No nic, kvůli eňáku se někteří do práglu i přistěhují, pak si ho budou moci dovolit
Pokud se někdo pohybuje pod mzdovým mediánem, není cílovkou ani pro Enyaq, ani pro jiné automobilky, takoví lidé prostě nové vozy nekupují, anebo jen velmi lowcostové. Na tyhle lidi Škodovka s Enyaqem ani konkurence s cenově srovnatelnými spalovacími vozy necílí.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: EnyaQ
No jo, ale budovatelský cíl je bateríák do každé rodiny. S auty jako eňák ho nesplní určitě. Je to jen další slepá ulička na cestě, která nikam nevede. Pokud bateriáky, tak levná malá auta, která uleví od smogu ve městech a mají malé nároky na prostor pro parkování. Jinak bateriáky nemají žádný smysl.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.