Octavia IV

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Re: Octavia IV

Příspěvekod driver » pát 22 lis 09:36

Snowman000 píše:mi vadia tie pidi padielka obzvlast v meste...

Ideální je variabilní převod řízení, pak nikdy nemáš na každou stranu víc než jednu otáčku volantem, takže můžeš držet pořád v třičtvrtě na tři, máš pořád prsty na pádlech a i když v městě dáš ruku na loketku, tak nepotřebuješ zase pádla, samo to přejde z manuál režimu do automatiky, když přestaneš řadit manuálně.

Mi připadá, že všechny ty důvody co tu píšete, jsou 20let vyřešené a kdo naozaj hledá, jak sa to správa, tak si zkuste Porsche 911, tam je ten volič už pár měsíců, a jediná výtka, kterou vidím reálnou, může být slabý motor a rychlý řidič ale to pak nesouvisí s převodovkou, ovšem mnoho lidí to nechápe.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Octavia IV

Příspěvekod Předseda » pát 22 lis 10:06

ctrl_j píše:Ok, ale tohle je pristup - ja to nepouzivam, tak mi to nevadi. A ten dalsi milion zakazniku?

Těm dalším milionum je to naprosto u prdele protože dají D zbytek cesty se nestarají. Nebo řadí pod volantem. Hledáte problémy tam kde nejsou. Komunita autíčkářu prostě zakonitě žije v bublině.., ale drtivé většině lidí je to naprosto buřt a na volič automatu šahnou jen rano při odjezdu do prace.

A jak je vidno absence jakéhokoliv voliče na středovém tunelu nedělá z auta špatné auto, které se nedá řídit nebo se nedá řadit. Či snad je uživatelsky nudny.
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Octavia IV

Příspěvekod Dix » pát 22 lis 16:18

Unbenannt_2.png
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 992
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: Octavia IV

Příspěvekod driver » pon 25 lis 07:37

Podle mě tohle je ještě naprosto geniální volič DSG, v principu se to používá totožně
Podívej se co mají všichni ostatní.
Od voliče místo stěračů, po tlačítka na palubovce nebo tedy dole na tunelu. Vše vyžaduje zvyk.
Tady práskneš režim a jedeš. Ženská si ani nevšimne, že je něco jinak. Na budíku vidíš režim, co jsi zadal, takže to můžeš stále ovládat periferním viděním, nemusíš na to čumět jak tele.
V principu Audiny mají totéž akorát tam je místo páčky T knipl, tak to tolik nevyvolává emoce, stejně jako Touareg např
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » pon 25 lis 09:17

No - u nového Turka používám raději pádla, než sahat na to čudo uprostřed. U A6 (ještě klasický volič) zase raději v M režimu, používám volič. Takže asi tak.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21158
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod Dix » pon 25 lis 15:53

Ceník bude ve středu 27.11.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Dix
Mistr volantu
 
Příspěvky: 992
Registrován: čtv 17 úno 09:00

Re: Octavia IV

Příspěvekod driver » úte 26 lis 10:08

*-:) vizualizér pro konfigurátor
princip jasný... waw efekt není auto samotné za půl mega, ale další výbava za dalšího půl mega.
Jediný trik je počkat na zaváděcí akční ceny a ideálně na ty lepší verze RS, Scout atp, třeba jak bylo RS O3 za 620 nové nebo kolik tam byla ta zaváděcí cena, tak to byla bomba, akorát že teď budou ceny výše čili to očekávám tak v akci za 700 a následně bez akce za 800 a bez navi, bez laury, a druhé alu na zimu a.... jsi na mega jen to hvízdne a zdaleka nebudeš mít plnou palbu.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Octavia IV

Příspěvekod driver » čtv 28 lis 08:34

Ambition Combi 110kW TDI DSG7q 732tis jestli jsem se správně díval tak bez mlhovek, bez vyhřívání špíglů a bez bederní opěrky, jinak alu r16, led, klimatronic, tempomat atp.
Style Combi 110kW TDI DSG7q 783tis s mlhovkami a je v tom už Navi, zadní PDC, vyhřev sedaček a špíglů, Kessy 4x.

A 1.5 TSI 110kW je levnější o kilo při těch výbavách, akorát má manuál 6q
Liftback bude levnější o 30 ale asi za půl roku a ceny nemají další výbavy stejně jako tříválec Scout RS A Gtec taky vše až za půl roku...

30.01.2020 by měly být ofiko předváděčky pro prohlédnutí na všech showroomech pro veřejnost k dispozici.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Octavia IV

Příspěvekod ctrl_j » čtv 28 lis 09:27

O4cenik-a.jpg
O4cenik-b.jpg
Cenik kombi
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2874
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia IV

Příspěvekod pavproch » čtv 28 lis 13:22

Viz i dnešní článek tady na AF.cz ...

Bych to i viděl, že (cenníkoffka) Scouta 2.0TSI (až bude v prodeji) bude přes mio.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12915
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

PředchozíDalší

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků