Stránka 5 z 33

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 11:19
od Předseda
nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 11:35
od Snowman000
Předseda píše:nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.
Ja som divny a dopredu priznavam, ze nie som buduci zakaznik na novy Octu a uz vobec ne s DSG, ale ja na nu saham teda dost, kedze nedokazem strpiet jak to DSG radi samo (takze to mam furt v manualonom rezime) a zaroven mi vadia tie pidi padielka obzvlast v meste...

Bohuzial ja to budem musiet trpiet kazdu jednu jazdu erarnym sluzobakom...

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 11:41
od řidičBOB
Já tedy osobně raději klasický volič AT, než jakákoliv forma joysticku...

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 11:41
od mmira
i kdyz clovek nechava libovolny automat radit sam, pri jen trochu aktivnejsi jizde se nevyhne onomu zminenemu prepinani mezi S a D. v tomto ohledu byl uz hodne na renault valcovy volic Jaguaru, natoz tenhle "moderni" klitoris.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 11:51
od HondaMan
To mi připomíná, jak jsem ženě vysvětloval, že logika DSG voliče v Kokodáku je na Renault, protože při brždění musíš řadit dozadu.
Asi pochopila jak to myslím, ale pohledem mi jasně naznačila, že normální řidič tohle neřeší.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 12:25
od 970ka
Brnkneš o pádlo na volantu a je tam S mod hned,aspoň já to tak mám.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 12:51
od ctrl_j
Předseda píše:nesouhlasím. Jako jak často člověk šahá na volič? Na začátku a na konci jízdy. 99% času je tam ta obrovská páka na hovno. Na na ten zbytek do toho stačí štouchnout a je tam S což hned vidíš i na budících.
I kdyz prijmu tvoji premisu, ze se na to saha malo, pak je tu stale otazka k cemu je mi libivy minimalisticky joystick, ktery je ergonomicky neprivetivy? - A rovnou predesilam, kdyby tady nekdo vytahl to ze to dobre vypada a pouzil snad slovicko design, tak design ve sve ryzi podstate znamena ucelne propojeni vzhledu a funkcnosti.
U automatu prece nemusi byt dlouha paka, jde to udelat minimalisticky, ale stale funkcne. Bohuzel ale doba je takova, ze se na ukor funkcnosti i bezpecnosti prevadi tlacitka na dotyky na obrazovce a vse se podrizuje jen tomu, ze to a) dobre vypada, b) ma to konkurence tak to musime delat taky.
A45 AMG (W 176)
A45 AMG (W 176)
970ka píše:Brnkneš o pádlo na volantu a je tam S mod hned,aspoň já to tak mám.
Na D to vratis kterym padlem? Rozumim, ale pointa byla trochu jinde.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 13:17
od 970ka
Na D se mi to vrátí samo,páč páka není překlopená.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 13:28
od TomZ
D a S tak casto nemenim. Nicmene pri vyparkovavani D-R musi kolikrat clovek zmenit hodne rychle, coz s pakou jde dobre. S joystickem zkusenost nemam, nedokazu zhodnotit.

Re: Octavia IV

Napsal: čtv 21 lis 13:33
od Předseda
Ani u DSG v S7 nebo AT u C63s jsem nějak neměl potřebu šahat na volič.. Stačila prostě pádla. U GLA je ovládání automatu pod volantem a taky jsem s tím v pohodě.