Octavia IV

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Re: Octavia IV

Příspěvekod Snowman000 » úte 19 lis 19:54

Manual v Scoutovi necakaj...kombinacia 4x4 a manual uz len doziva...
A pidi hybrid je len pri 1.0 TSi DSG a 1.5TSI DSG.
FOR SALE/TO BE RESTORED Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Fiat Panda 100HP without ESP
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4185
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Octavia IV

Příspěvekod ctrl_j » úte 19 lis 20:35

No jo, jenze voni vari z vody na predpokladu, ze ten Scout bude i FWD only. Pak by to hierarchicky bylo mozne. U FWD uz manual vypadl v obyc. verzi, cili se neda cekat ani ve Scoutu.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2876
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia IV

Příspěvekod jerry » úte 19 lis 21:52

driver píše:
jerry píše:Já měl na mysli, v čem budou lepší jízdní vlastnosti? Jak se to bude chovat v zatáčkách, co si to nechá líbit? Jaký bude běh motoru, reakce plynu? Jak to bude brzdit? Jaké bude řazení? To víš, jsem ze staré školy, tak mě takové věci jako infotainment nebo hybrid mě moc neberou. Já vím, je jiná doba. Ale dříve každého při uvedení nového modelu zajímalo, to co píšu výše.

EDIT: zda v něčem výše uvedeném bude O4 lepší než O3 RS.


1) Tehdy na kliky přešli téměř všichni u slabších motorů to je téma dávno uzavřené a 4gen by měla kopírovat systém trojky, nad 111kW, pokud se nepletu.
2)Jízdní vlastnosti O3RS "velryby" bych moc nevyzdvihoval. Leon, Golf i A3 jezdí ve sport verzích lépe.
3) Je to pořád MQB, rozvor totožný, co se týká brzd, Cupra měla lepší, GTI taky a RS3 měla nejlepší... ale DCC s plynulou regulací poslední generace bude fajn.
4) Například Aerodynamika je bravurní a infoteimenty budou mít 4 verze, má být max 10" ale pro čínu 12.
5) dá se čekat ospalejší reakce na plyn, viz emise a těžké převody.. Pravděpodobně do 340Nm nová převodovka MQ281 a vše silnější už DQ381. Možná že konečně dostane RS i servo se změnou počtu otáček na volantu dle rychlosti vozu, co má třeba Kodiaq RS.
6) Čekám časem velké diskuse na téma plachtění bez motoru u mildhybridu :))


Ad1) To, že je to uzavřené neznamená, že je to dobře ;)
Ad2) Píšu o porovnání O3 versus O4, ne o jiných značkách koncernu. Btw O3 RS stačí tužší stabíky od Abta a je to jiné auto.
Ad3) Takže žádný velký rozdíl oproti O3.
Ad4) Ty infotaimenty jsou mi šumafuk, kvůli tomu auto měnit nebudu.
Ad5) No právě, nebude kvůli emisím horší? Mám obavu, že ano.
Ad6) Diskuze budu číst, ale mildhybrid si rozhodně nekoupím :D

Každopádně O4 až na nevyváženou příď nevypadá špatně. Jsem zvědav, jak přesvědčí v reálu. Ale že bych padal na záda jako novináři, to ne. Také nejsem za to placen :D Bude hodně záležet i na ceně. Protože vše má svou cenu a tom to je.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1802
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » stř 20 lis 08:16

Cena bude vyšší o desítky tisíc.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21159
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod ctrl_j » stř 20 lis 09:26

Cena bude vyssi u vseho neelektrickeho co VAG produkuje. Protoze jak jiz drive avizovali, tu elektromobilitu hodlaji proste dotovat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2876
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » stř 20 lis 09:47

Ano. To je oficiální zdůvodnění.
U O4 se uvádí až +70 kolíků
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21159
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod driver » stř 20 lis 18:23

Dneska jsem ji viděl reálně Combi zvenku, už jezdí bez maskování na F číslech.
Žádný zázrak ale lepší než stávající O3.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
driver
Letec
 
Příspěvky: 1752
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Octavia IV

Příspěvekod řidičBOB » stř 20 lis 20:57

Zázrak z jakého pohledu? Technologicky je rozhodně jinde, než O3 a dokonce i jinde, než aktuální Superb po FL.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 21159
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Octavia IV

Příspěvekod Předseda » čtv 21 lis 09:18

Za mě palec nahoru, že konečně i do plebs třídy typu octavia je konečně možnost ventilovaných seslí, nastavení resp. prodloužení podsedáku. Matrix světla (y) A co se mi líbí fest je volič automatu. Ten je dokonalý a ten středový tunel je krásně designově čisty.
Uživatelský avatar
Předseda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Octavia IV

Příspěvekod ctrl_j » čtv 21 lis 09:38

Volic automatu je mozna pohledove libivy, ale funkce mizerny. Na klasickou paku clovek nemusel klopit zrak aby ji nasel, tady to tintitko aby clovek kontroloval ocima a rukou sahal kamsi dolu az si v buchlovakach bude chtit zmenit D na S.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2876
Registrován: úte 09 dub 06:33

PředchozíDalší

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků